WFruit | Fruit Supplier and Wholesale
مشاهده RSS Feed

تمام مطالب وبلاگ

  1. امنیت شبکه

    توسط در تاریخ 2018/02/25 در ساعت 02:25 PM
    (Cisco Identity Services Engine (ISE نسل جدید سیستم شناسایی و کنترل دسترسی (جایگزین ACS )است که شبکه را قادر می سازد سرویس دهی را ساده تر انجام دهد و وضعیت امنیت زیرساخت را بهبود ببخشد. معماری منحصر به فرد Cisco ISE این امکان را می دهد که به صورت Real time اطلاعات شبکه ، کاربران و دستگاه ها را جمع آوری کند. ...
    دسته بندی ها
    دسته بندی نشده
  2. آیفون تصویری

    توسط در تاریخ 2018/02/25 در ساعت 02:22 PM
    آیفون تصویری نوعی درب بازکن تصویری می باشد که در مجموعه‌های مسکونی یا تجاری نصب می‌شود تا تأمین کننده زنگ درب، مکالمه و بازکننده درب باشد. مشخصه این وسیله آن است که شخص می‌تواند فرد پشت درب را ببیند و تنها اگر مایل باشد در را بر او باز کند.درب بازکن های تصویری از لحاظ صفحه نمایش ...
    دسته بندی ها
    دسته بندی نشده
  3. پیاده سازی ITIL

    توسط در تاریخ 2018/02/25 در ساعت 02:19 PM
    پیاده سازی چهارچوب اجرایی مدیریت فناوری اطلاعات بر اساس بهروش ITIL

    در دوره انقلاب فناوری اطلاعات، این فناوری دیگر منحصر به مجموعه‌ای از ابزارهای تسهیل کننده فعالیت نیست. امروزه فناوری اطلاعات یکی از توانمندسازهای اصلی فرایندهای حساس کسب و کار می‌باشد. بنابراین، خدمات فناوری اطلاعات بایستی به گونه‌ای طراحی شوند که در برابر تغییرات سریع نیازهای کسب و کار منعطف و کارامد باشند.

    چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات پیاده سازی ITIL شامل مجموعه‌ای از بهروش‌ها
    ...
    دسته بندی ها
    دسته بندی نشده
  4. راه اندازی مرکز داده

    توسط در تاریخ 2018/02/25 در ساعت 02:18 PM
    راه اندازی مرکز داده

    پیش#رفت# های صنعت فناوری اطلاعات در دو دهه اخیر، و وابستگی نظام #های کسب و کاری بزرگ به صنعت IT باعث ایجاد نیاز به مراکز یکپارچه اطلاعاتی شده است. امروزه، به دلیل گسترش مقیاس #های این مراکز، نقش تمهیدات فنی/مهندسی در رابطه با طراحی،ایجاد و نگهداری از آن#ها اهمیت ویژه #ای یافته است. در این خصوص، این تمهیدات به دو حوزه فعال (Active) و غیر فعال (Passive) تقسیم# بندی می #شوند.وابستگی شدید نظام# های کسب و کاری نوین امروزی، به مراکز داده، ...
    دسته بندی ها
    دسته بندی نشده
  5. راه اندازی مرکز تماس

    توسط در تاریخ 2018/02/25 در ساعت 02:17 PM
    راه اندازی مرکز تماس

    با گسترش و پیش#رفت هر چه بیشتر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباط، امکان وجود مشکلات / نیازمندی های متفاوت نیز افزایش یافته است. پاره‌ای از این مشکلات / نیازمندی ها می‌توانند در زمان استفاده از سرویس #های مختلف سازمانی توسط کاربران خارجی و یا داخلی ایجاد شوند.برای مطرح نمودن مشکلات / نیازمندی ها در دسترس‌ترین راه، استفاده از تماس تلفنی است که کاربران خارج سازمان (مشتریان) یا کاربران ...
    دسته بندی ها
    دسته بندی نشده