سئو محلی در طراحی سایت در بردارنده مفهوم الگوریتم جستجو محلی گوگل می باشد که در این راستا گوگل بر مبنای موقعیت جغرافیایی و محلی کاربر به نمایش صفحات نتایج اقدام می نماید. سئو محلی موجب نمایش طراحی وب سایت شما در رنکینگ بالاتر با توجه به موقعیت محلی شما خواهد شد.





درج موقعیت محلی در گوگل پلاس


با درج موقعیت مکانی و محلی خود در Google’s Places for Business می توانید در سئو محلی گام موثری را بردارید.





درج موقعیت در فوتر


درج موقعیت مکانی و محلی در فوتر می تواند کمکی در جهت سئو محلی طراحی وب سایت شما باشد. اطلاعاتی مانند نام شهر، نام خیابان و شماره تماس علاوه بر تاثیری که در پروسه بهینه سازی سایت دارد موجب جلب اعتماد کاربران طراحی سایت شما خواهد شد.





درج نام شهر در محتوای طراحی سایت


از دیگر اقداماتی که می توانید در این راستا انجام پذیرد درج نام شهر در محتوا و مطالب شما می باشد. وجود نام شهر در محتوای طراحی سایت در رنکینگ و سئو سایت اثرگذار خواهد بود.





درج منطقه جغرافیایی در محتوا


درج نام منطقه و محله نیز در محتوا می تواند گامی در جهت سئو محلی طراحی وب سایت شما باشد. با در نظر گرفتن این نکات در ساختار طراحی سایت خود می توانید در جهت سئو سایت و بخصوص سئو محلی سایت خود گام بردارید.



طراحی سایت