تبلیغات در اینترنت

تبلیغات در اینترنتگیفت کارت گوگل پلی
نمایش نتایج: از 1 به 4 از 4

موضوع: Ajax در طراحی سایت و تاثیر آن بر روی سئو سایت

  1. Top | #1
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    ورژن ویبولتین
    4.1
    نوشته ها
    15
    موردپسند
    1 بار
    اطلاعات
    Windows 7/Server 2008 R2 Firefox 37.0
    میزان امتیاز
    0

    Thumbs up Ajax در طراحی سایت و تاثیر آن بر روی سئو سایت

    Ajax در طراحی سایت و تاثیر آن بر روی سئو سایت : آجاکس (AJAX) در واقع مخفف کلمات Synchronous Javascript And Xmlمی باشد، که به کمک آن طراحان و توسعه دهنگان سایت ها می توانند برنامه های کاربردی تحت وب را تولید و عرضه کنند. ولی مشکل عمده ای که در این زمینه با آن روبرو هستیم این است که محتوایی که از این طریق در طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرد ، به سختی توسط موتور های جستجو شناسایی و ایندکس می شود.
    بنابر اظهارات شرکت گوگل اخیرا الگوریتم های جدید crawl این موتور جستجو تغییر یافته و می توانند با استفاده از تکنیک های hijax و AJAX این محتوا و کد ها را کاوش و جسجو کنند. در این مقاله از سری مقالات آموزش طراحی سایت قصد داریم نحوه ی استفاده ی بهینه از کد های AJAX در طراحی سایت را آموزش دهیم، با اینتن همراه باشید.
    Ajax در طراحی سایت

    مشکلات AJAX در طراحی سایت و سئو سایت

    AJAX در طراحی سایت یکی از گزینه های مفید برای بروز رسانی صفحات HML بدون نیاز به تغییر مسیر می باشد، علاوه بر این استفاده از کد های AJAX در طراحی سایت باعث پاسخگویی روان تر در سمت سرویس گیرنده شده و به علت مبادله ی غیر همزمان داده ، امکان انجام عملیات جدید روی داده ها و محتوای طراحی وب سایت بدون از دست دادن State می شود که در نهایت باعث کاهش زمان لود صفحات و افزایش کارکرد بهینه ی سایت می شود.
    ولی همانطور که در بالا نیز اشاره شد، این کد های AJAX در طراحی سایت توسط خزنده های موتور های جستجو قابل شناسایی نبوده و این امر ضربه ی بزرگی بهسئو سایت زده و موجب می شود رتبه سایت در نتایج جستجو سقوط کند. با اینکه گوگل اعلام کرده است الگوریتم جدید خزنده های این شرکت قادر به فهم و کاوش کد های AJAX شده اند ولی تا جایی که امکان دارد از این کد ها در طراحی سایت خود استفاده نکنید.
    راهکار حل مشکل سئو در AJAX

    خزنده های گوگل از دو تکنیک زیر برای رفع مشکل خزیدن AJAX استفاده کرده اند.در ادامه به بررسی این تکنیک ها می پردازیم: ۱- تکنیک AJAX

    در این روش آدرس URL تمامی صفحات محتوای AJAX با کاراکتر های #! مشخص می شوند و زمانی که خزنده های گوگل با این کد ها روبرو می شوند ، آن ها را ترجمه کرده و برای انجام این کار برنامه نویسان باید نحوه ی کد نویسی خود را تغییر داده و زمانی که موتور جستجوی گوگل یک درخواست به این URL می فرستد، سرور بتواند یک کد صحیح HTML به او ارجاع دهد.
    برای مثال:
    کد http://inten.all/admin?query#!start به صورت خودکار به کد “http:// /inten.all/admin?&_escaped_fragment_=start”
    تبدیل و تفسیر می شود. زمانی که گوگل این URL را ببیند می تواند محتوای آن را تفسیر کرده و آن ها را Crawl و همینطور ایندکس کند. با استفاده از این تکنیک گوگل می تواند بدون استفاده از جاوا اسکریپت محتوای AJAX در طراحی سایت را crawl کند.(این روش معمول تر و رایج تر از تکنیک Hijax می باشد ولی نیازمند دقت بالاتر و کد نیسی بیشتری در این زمینه می باشد.) Ajax در طراحی سایت


    ۲- روش Hijax

    این روش بیشتر بر روی نحوه ی نگارش کد ها تمرکز داشته و کد های AJAX در طراحی سایت را به نحوی تغییر می دهد که هم برای کاربران مورد استفاده قرار گیرد و هم برای موتور های جستجو قابل تفسیر و درک باشد. برای مثال در کد های زیر:
    <a href=”#”>Click this</a>
    و
    <a href=”javascript:someFunction(`page1.html#parame ter=1`)”>Click this</a>
    ویا
    <a href=”javascript (`page1.html#parameter=1`)”>Click this</a>
    به این صورت بازنویسی می شوند:
    <a href=”somepage.html?parameter=1″ onclick=”someFunction(`somepage.html#parameter=1 `); return false”>Click this</a>
    دراین کد اگر جاوا اسکریپت فعال باشد، AJAX اجرا شده و در شورت غیر فعال بودن آن موتور های جستجو را به صفحه ی مورد نظر هدایت می کند.
    شرکت طراحی سایت و سئو سایت اینتن در کنار آموزش طراحی سایت با استفاده از آخرین تکنیک روز دنیا در زمینه ساخت سایت و بهینه سازی سایت ، بهترین راه کار ها را در این زمینه برای طراحی وب سایت و سئو سایت به شما ارائه می دهد.




  2. گیفت کارت آیتونز

  3. Top | #2
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت
    Aug 2015
    ورژن ویبولتین
    13
    نوشته ها
    11
    مورد پسند
    4 بار
    اطلاعات
    Windows 8 Firefox 39.0
    میزان امتیاز
    0

    پیش فرض

    تشکر از دوست گرامی در ادامه بحث را بصورت تیتر وار وبا توضیحات بیشتر عنوان می کنم امیدوارم مفید باشه


    مشکلات خرید AJAX

    یکی از مشکلاتی که اکثر برنامه نویسان در کدنویسی سایت خود با اسکریپت های AJAX دارند عدم بررسی صفحات سایت در موتور جستجو و بهینه نبودن آنها برای سئو است.

    برای شرح بهتر این مشکل به نحوه عمکرد Crawler موتور جستجوهای یا نحوه خزیدن بر روی صفحات وب می پردازیم:

    1. رباتهای موتورهای جستجو سورس صفحه مورد نظر را بررسی می کند.
    2.متا تگ های صفحه را می خوانند.
    3. بعد از بررسی متا تگ ها و یافتن آپشن مورد نظر، در بدنه صفحه یا تگ body به دنبال لینک ها می گردد و لینکهای داخل کد href را در می آورد تا صفحات جدید راCrawl کند.

    در اینجا اگر برای صفحه AJAX لینکی در نظر نگرفته باشید و با On Click نمایش دهید موتور جستجو قادر به پیدا کردن چیزی نیست که آن را باز کند، در نتیجه محتوای آن صفحه Crawl و ایندکس نمی شود.

    از طرفی مشکل اصلی خریدن AJAX این است که مبتنی بر جاوا اسکریپت کار می کند. جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی سرویس گیرنده می باشد و در مروگرهای (فایرفاکس، کروم و ...) اجرا می شود. مرورگرهای مختلف دارای ویژگی ها و توابع مختلفی هستند در نتیجه جاوا اسکریپت نیاز به منابع اضافی دارد که این برای رباتهای موتورهای جستجو هزینه بر است، در نتیجه روی سئو و طراحی سایت تأثیر منفی می گذارد. همانطور که در مقاله های قبلی بحث شد اگر یک روش خاص باعث افزایش هزینه عملیاتی موتورهای جستجو شود، وب مسترها باید بر روی روشهای با هزینه کمتر کار کنند.

    اگر چه گوگل اعلام کرده است که مراحلی برای درک محتوای جاوا اسکریپت، فلش و فرمهای HTML به کار می برد، با این حال به شما توصیه می کنیم که به این فناوریها تکیه نکنید؛ و به جای آن از راه حل های زیر استفاده نمود. در تمامی روشهای ارائه شده، به جای استفاده از جاوا اسکریپت به طراحان وب سایت روشهای برای تغییر معماری سایت ارائه می دهیم.

    موفق باشید

    کاربر مقابل از designer2 بابت این پست مفید تشکر کرده است:

    طراحی سایت http://orderdesign.ir

  4. Top | #3
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت
    Nov 2016
    ورژن ویبولتین
    ویبولتین
    نوشته ها
    3
    موردپسند
    1 بار
    اطلاعات
    Windows 7/Server 2008 R2 Chrome 43.0.2357.134
    میزان امتیاز
    0

    پیش فرض

    ۶ نکته مهم برای Search Engine Optimization و بازاریابی در سال ۲۰۱۶


    Search Engine Optimization و بازاریابی در سال 2016 تغییر کرده# است و بیش از پیش به هم پیوسته شده است. شما باید تیم#های Search Engine Optimization و بازاریابی خود را به منظور به دست آوردن بیشترین ترافیک و تبدیل آن به مشتری برای شرکت با هم متحد کنید. این مقاله روشهایی را به شما معرفی می#کند که با آن#ها شرکت شما بتواند در Search Engine Optimization و بازاریابی در سال 2016 به موفقیت برسد.

    کلمات کلیدی خود را کشف کنید.


    این مورد یکی از موارد قدیمی Search Engine Optimization است که در آینده ادامه دارد. از آنجایی که گوگل قوانین را تغییر داد، ممکن است کلمات کلیدی اهمیت خود را از دست داده باشند اما همچنان بخش جدایی# ناپذیری از استراتژی شما هستند. دیگر نیازی ندارید آن#ها را به عنوان هرزنامه (اسپم) در نظر بگیرید بلکه باید آن#ها را در وب سایت خود به طرز صحیح استفاده کنید.
    کلمات کلیدی خود را بررسی کرده و تصمیم بگیرید بر مبنای رقابتی که با دیگران دارید چطور می توانید بهترین استفاده را از آنها ببرید.
    شما برای اینکه بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید باید ابتدا به روی کلمات کلیدی فرعی کار کنید و بعد اینکه به قدرت بالاتری در گوگل دست پیدا کردید سراغ کلمات کلیدی هدف اصلی بروید.


    تلفن همراه، تلفن همراه، تلفن همراه


    برای اولین بار، تحقیقات به این نتیجه رسید که جست و جوهای تلفن همراه نهایتاً از جست و جوهای دسکتاپی سبقت گرفت. گوگل قبلاً Mobilegeddon را پیاده# سازی کرده است، از این رو شما باید اکنون دو کار انجام دهید.
    اولآ، وب#سایت شما باید در هر شرایطی پاسخ#گو باشد. وب#سایت شما باید روی دسکتاپ و دستگاه#های تلفن همراه قابل رویت باشد. خوشبختانه، بیشتر قالب های جدید قبلاً این مورد را رعایت کرده اند، از این رو نیازی به نگرانی ندارید.
    دوماً، باید محتوای مشخص برای کاربران تلفن همراه عرضه کنید. به این معنی که باید محتوای خود را کم کرده و یک محتوا و مضمون زیاد را به چیزی تبدیل کنید که به راحتی در موبایل قابل مشاهده باشد. ویکی پدیا وب سایتی است که این کار را خیلی عالی انجام داده است.


    تصاویر و ویدئو#ها پادشاه هستند#


    به نظر می#رسد میزان توجه به مطالب متنی هر سال کمتر می#شود. این امر در سال 2016 تفاوتی ندارد (یعنی همین#طور که در سال#های قبل توجه کم شده در سال 2016 هم توجه کم خواهد شد). اگرچه محتوای متنی (نوشته شده) همچنان یک عامل برای Search Engine Optimization باقی مانده است،اما برای بازاریابی صرفا استفاده از محتوای متنی برای کاربر شما غیر قابل تحمل شده است. محتوای تصویری و ویدئو#ها در Search Engine Optimization و بازاریابی از محتوای متنی سبقت گرفته# است.
    برای اهداف بازاریابی، تصاویر و ویدئوها صریحاً دستگاه#های تلفن همراه را هدف قرار داده #اند. این امر با عقل جور در می #آید چون زمانی که یک فرد در مسیر است زمانی برای خواندن یک محتوای هزار کلمه# ای را ندارد. یک ویدئو می#تواند تمام چیزی که فرد نیاز به دانستن آن دارد را به او بگوید.
    تلاش خود را به برای تولید تصاویر و ویدئو#ها بیشتر کنید و روی این مورد متمرکز شوید.


    تمرکز روی رسانه# های اجتماعی


    عملاً هدف قراردادن مستقیم Search Engine Optimization غیرممکن است. گوگل دیگر از شرکت#ها نمی#خواهد که این کار را انجام دهند. آن#ها از شما می#خواهند که به طور خاص روی کاربران تمرکز کنید، این معنی که شبکه اجتماعی برتری جدیدی به دست آورده# اند.اکنون فعال و محبوب بودن شما در شبکه اجتماعی نیز در جست و جوی گوگل مهم خواهد بود بنابراین شبکه اجتماعی باید به بخش مرکزی بازاریابی و Search Engine Optimization شرکت#ها تبدیل شود.

    تجزیه و تحلیل برای سئو و بازاریابی


    از آنجایی که بازاریابی و Search Engine Optimization در گرو هم هستند، اطلاعاتی که از بازاریابی دریافت می#کنید فقط به Search Engine Optimization شما مربوط است و بالعکس. از داده#های هردو منبع برای تعیین استراتژی خود استفاده کنید.
    زمانی که عملیات سئو را آغاز می کنید نیاز است که بدانید روی چه کلماتی فعالیت دارید و در کنار آن اگر کمپین های تبلیغاتی خود را نیز فعال کرده اید کافی است در لینک هایی که به سایت شما در کمپین های تبلیغاتی داده می شوند را بر مبنای صفحات هدف خود در سئو و کلمات کلیدی مد نظرتان تنظیم کنید.
    شما می توانید بازاریابی و سئو را در کنار یکدیگر با کیفیت و بازخورد بهتری انجام دهید و این کار به شما در صرف کمتر هزینه و بازدهی بیشتر کمک می کند.
    یک داستان بگوئید
    این نکته باید اهمیت دخیل کردن کاربران در سایت را به شما نشان دهد. شما باید یک داستان بگوئید. برند شما باید یک داستان داشته باشد که مشتری#ها به آن علاقه# مند باشند. اطمینان حاصل کنید که برند شما یک داستان در تمام زمان#ها تعریف می#کند. اگر مشتری#ها با داستان برند شما درگیر شوند، Search Engine Optimization شما را نیز بالا می#برند.
    داستان یک وب سایت می تواند رفع دایمی مشکلات خاصی در یک حوزه تخصصی باشد و یا می تواند یک فرآیند همیشگی بهبود دهی باشد.
    شما باید یک داستان باشید که در جایی شروع شده است و همگی تمایل دارند شما را دنبال کنند تا در نهایت به آنچه شما ارائه می کنید برسند و با شما همراه باشند.
    این نکته به جایگاه سازی در برندسازی نیز معروف است.

    برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی چقدر زمان نیاز است؟


    زمانی که Search Engine Optimization و بازاریابی به شکل فوق توضیح داده می شود ممکن است به نظر خیلی ساده بیاید. اشتباه نکنید که هیچ چیز آسانی در مورد بازاریابی برند شما در گوگل با همان سئو و رسیدن سریع و مستقیم مشتری به وب سایت شما وجود ندارد. این کار نیازمند زمان و تلاش است و اگر در شش ماه اول به موفقیت دست یافتید، این موفقیت یک تحول شدیدا سریع تلقی می#شود.
    همینطور که کار خود را ادامه می دهید باید به طور پیوسته سعی و خطا کنید و مسیر صحیح را بیابید، آزمون فوق العاده A/B کلید تبدیل کسب و کار شما به یک کسب و کار موفق است. چیزهای جدید را امتحان کرده و دریابید که چه چیزی کارآمد است و چه چیزی نیست. چیزی که برای یک شرکت دیگر کار می#کند ضرورتاً برای شرکت شما کار نخواهند کرد.
    در نهایت کاری که شما باید در سال 2016 انجام دهید همان کاری است که در سالهای قبل می کردید، باید به طور پیوسته و سخت کار کنید و مدام آزمون های جدیدی را اجرا کنید تا از مسیر منحرف نشوید و در نهایت نتیجه همه این موارد سود بلند مدت و بازدهی عالی خواهد بود.

    سورس : کسب و کار اینترنتی , بازاریابی , تبلیغات اینترنتی , بازاریابی محتوا , آموزش بازاریابی

    کاربر مقابل از armanolomi بابت این پست مفید تشکر کرده است:


  5. Top | #4
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت
    Nov 2016
    ورژن ویبولتین
    4.2
    نوشته ها
    3
    موردپسند
    1 بار
    نوشته های وبلاگ
    3
    اطلاعات
    Windows NT 10.0 Chrome 54.0.2840.87
    میزان امتیاز
    0

    پیش فرض

    مقاله بسیار عالی ای در رابطه با سئو و طراحی سایت بود. متشکرم.
    ..

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. استفاده از AJAX در پیشنهاد کلمه در طراحی سایت
    توسط elham1388 در انجمن طراحی قالب وبلاگ و ..
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2014/12/02, 09:35 AM
  2. مشکل پاک کردن کپی رایت AJAX Threads (Pro) l
    توسط maapor در انجمن پرسش و پاسخ
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 2013/10/08, 04:14 PM
  3. تأثیر بکار بردن AJAX در طراحی سایت
    توسط طراحی سایت در انجمن آموزش های وی بولتین
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2013/02/16, 11:56 AM
  4. مشکل در آژاکس سایت Ajax.php (درخواست فوری کمک)
    توسط sajjjad در انجمن پرسش و پاسخ
    پاسخ: 5
    آخرين نوشته: 2012/09/02, 06:01 PM
  5. پاسخ: 9
    آخرين نوشته: 2011/12/15, 10:57 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •