استراتژی برندینگ در معنای تقویت برندینگ کسب وکار شما در میان دیگر کسب وکارها و نیز مطلع بودن افراد از خدمات و سرویس های شما با عنوان نام تجاری شما می باشد. شاید برای شما پیش آمده باشد که یک محصول و کالا را با نام تجاری و برند آن شرکت یا کارخانه بشناسید و تصویر ذهنی که شما از آن محصول دارید با نام تجاری شرکت یا تولیدکننده آن باشد. اغلب محصولاتی که برای اولین بار به واسط شرکت یا تولیدکننده ای وارد می باشد با برند و نام تجاری آن شرکت در میان افراد شناخته می شود. استراتژی برندینگ در جهت تقویت برندینگ شما و آشنا نمودن افراد با نام تجاری شرکت شما در عمل می اید که در بازاریابی اینرتنتی گامی فراتر و پیش تر از سئو سایت و بهینه سازی سایت را دارد.




استراتژی برندینگ فراتر از سئو سایت




در پروسه سئو با هدف قرار دادن موتورهای جستجو درصدد هدایت افراد به سمت طراحی سایت خود می باشیم. افراد به واسط درج کلمات کلیدی که مرتبط با خدمات و سرویس های شما می باشد به صفحه طراحی وب سایت شما هدایت می شوند و نقش سئو و بهینه سازی سایت تطبیق دادن اصول طراحی سایت با الگوریتم های گوگل می باشد تا به واسط نمایش طراحی سایت در صفحه اول گوگل و در رنکینگ بالا موجب سودآوری کسب وکار شما شود. در استراتژی برندینگ افراد با برند و نام تجاری شما در حوزه خدمات و سرویس دهی خاص آشنا می باشند و موتورهای جستجو نقشی کم رنگ تر را در مقابل آنچه در سئو سایت و بهینه سازی سایت داشته ایم دارد.




تفاوت استراتژی برندینگ و سئو سایت




در استراتژی برندینگ کسب و کارها با هدف قرار دادن برند و نام تجاری خود، درصدد شناخت هرچه بیشتر افراد می باشند به نوعی که در خصوص کلمه و سرویسی که شرکت ارائه می نمایند نام تجاری و برندینگ آنها در ذهن افراد برجا نشیند. بدین واسط افراد بجای جستجو کلمه کلیدی خاص در موتور جستجو به درج نام تجاری شرکت خواهند پرداخت تا آدرس url و طراحی وب سایت شرکت را بدست آورند و برخلاف آنچه که در سئو سایت و مبحث بهینه سازی سایت داریم، افراد به واسط کلمات کلیدی خاص به صفحه طراحی سایت ما هدایت می شوند. پس تفاوت در این میان قرارگیری نام تجاری و برندینگ شما به جای کلمه کلیدی و سوریس خاص می باشد.


استراتژی برندینگ برتر از سئو