الگوریتم پنگوئن گوگل یکی از جنجالی ترین الگوریتم های گوگل بوده است که با آپدیت ها و به روز رسانی مرتبی که در دوره های مرتب بر روی الگوریتم پنگوئن گوگل قرار گرفته است اصول سئو سایت را دستخوش تغییرات خود نمود. الگوریتم پنگوئن گوگل در خصوص خرید بک لینک ها و یا بک لینک های غیرطبیعی، تاثیرگذاری منفی را برای طراحی سایت ها در نظر گرفت. در ادامه به بیان آپدیت های الگوریتم پنگوئن گوگل در طی مدت زمان و نیز تغییراتی که در اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت در رنکینگ طراحی وب سایت ها ایجاد نمود خواهیم پرداخت.




الگوریتم پنگوئن گوگل در سئو




الگوریتم پنگوئن گوگل در بهار 91 با طراحی سایت هایی که با خرید و فروش لینک و نیزخرید بک لینک رنکینگ بالایی بدست آورده بودند آغاز جنگ نمود و با حذف از نتایج یا پنالتی شدن روبه رو خواهند شد. در این مفهوم که طراحی سایت هایی که بک لینک های غیرطبیعی و یکباره داشته باشند و بک لینک های بی کیفیت و نامرتبط را برجا گذاشته باشند می تواند در مبحث سئو سایت منجر به پنالتی شدن و حذف طراحی سایت آنها از نتایج گوگل شود. در ابتدای اجرای الگوریتم پنگوئن گوگل بسیاری از طراحی سایت های موفق در سئو سایت دچار رنکینگ پایینی شدند و طراحی سایت هایی که لینک های اسپمی داشتند رتبه یافتند که به تدریج الگوریتم پنگوئن به بهبود خود در جهت اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت پرداخت.




قوانین الگوریتم پنگوئن گوگل




این اصل که خرید لینک های بسیار تنها بر روی یک کلمه کلیدی خاص منجر به اسپم شدن لینک خواهد شد پس شاید در یک جمله بتوان اینطور بیان نمود که لینک ها و ساختار لینک ها می بایست بسیار طبیعی و معقول باشد تا اثرمثبتی را در سئو سایت و طراحی سایت ایجاد نماید. الگوریتم پنگوئن گوگل به جریمه و پنالتی نمودن طراحی وب سایت هایی که بک لینک های غیرطبیعی و نامقعول داشته باشند برخورد و پنالتی خواهد نمود.

الگوریتم پنگوئن در سئو سایت