چه فاکتورها و مواردی موجب اعتباردهی منفی در سئو طراحی سایت شما از نظر گوگل خواهد شد. آیتم های درونی طراحی سایت، ساختار لینک سازی و بک لینک، امنیت طراحی سایت و هک و غیره تمامی آلمان های اثرگذار در اعتباردهی منفی و یا مثبت به طراحی وب سایت شما خواهد بود. در ادامه فاکتورهایی که موجب اعتباردهی منفی به سئو سایت خواهد شد را بیان خواهیم نمود.
کیفیت محتوا در سئو


محتوا و کیفیت آن فاکتوری اثرگذار در اعتباردهی به طراحی سایت شما خواهد بود. درج محتوای کپی، انتشار نا مرتب و نا منظم مطالب ، درج مطالب کم حجم و خالی از ارزش محتوایی تمامی مواردی با اعتباردهی منفی در سئو سایت و بهینه سازی سایت خواهد بود. در مقابل تهیه مرتب مطالب ارزشمند و نوین و عدم کپی برداری از دیگر طراحی سایت ها اعتبار مثبتی را به طراحی وب سایت شما خواهد داد.
بک لینک بی کیفیت در حجم زیاد


درج بک لینک در حجم زیاد و بالا در طراحی سایت های بی کیفیت و خالی از اعتبار موجب اعتبار دهی منفی و سئو منفی طراحی وب سایت شما خواهد شد. تعداد بک لینک ها و حجم آن فاکتور موثری در جهت تاثیرگذاری نمی باشد بلکه اگر به صورت درج تعداد زیاد بک لینک در سایت های بی اعتبار و بی کیفیت باشد تاثیر منفی خود را در سئو وب سایت خواهد داشت.
درج لینک زیاد با یک کلمه کلیدی


ایجاد بک لینک در حجم زاید و تناه با یک کلمه کلیدی نیز عاملی دیگر در جهت سئو منفی طراحی سایت شما خواهد بود. تلاش نمایید بک لینک های خود را در تعداد کلمات کلیدی بیتشر و همچنیین با در نظر گرفتن کیفیت لینک درج نمایید.
هک و امنیت طراحی سایت


امنیت طراحی سایت، اعتبار هاست و سرور نیز می تواند فاکتور اثرگذار دیگر در سئو سایت باشد. اگر طراحی سایت شما به واسط هکرها هک شود و از نظر امنیتی با مشکل روبه رو شود این امر تاثیر منفی را در سئو سایت شما خواهد داشت. فلذا امنیت سرور و هاستینگ خود را می بایست ملاکی در پروسه بهینه سازی سایت و سئو وب سایت خود قرار دهید.



فاکتورهای اعتباردهی منفی سئو