کمپین تبلیغاتی LG G3
شرکت معروف ال جی برای معرفی و عرضه محصول جدیدش که همان گوشی جی ۳ معروف میباشد این شرکت برای معرفی این محصول کمپین تبلیغاتی راه انداخت بود که بازدهی خوبی را به همراه داشت در زیر به بررسی این کمپین تبلیغاتی و نکات استفاده شده در طراحی بنر میپردازیم :
در بنر طراحی شده زیر میبنید که ال جی در طراحی بنر خود فقط عنوان کرده است که این محصول جدید شرکت ال جی میباشد و همینطور عنوان کرده است که این محصول نیز جوایزی را برنده شده است زیرا نام بردن از جوایز و کلمات مشابه باعث جذب مخاطب میشود و در نتیجه نرخ کلیک خوری بنر به شدت افزایش میابد و کلمه (learn more ) باعث میشود احتمال اینکه مخاطب روی بنر کلیک کنید را به شدت افزیش میدهد :

اگر به بنر دقت کرده باشید به راحتی میتوانید درک کنید که این بنر بصورت کاملا حرفه ای و کارشناسی شده طراحی شده و همینطور که همگی اطلاع دارید رنگ سازمانی این محصول دقیقا همان رنگی میباشد کهع در طراح بنر به کار رفته است و کال تو اکشن بودن این بنر بسیار واضح هست همانطور که در مقاله های قبلی دیزاین مجیک به تکرار در مورد به کار بردن اهمیت فوق العاده زیاد کال تو اکشن در بنر بحث کرده ایم در این بنر هم به راحتی مشاده میکنید که از کال تو اکشن مناسبی استفاده شده است و مسلما یکی از اساسی ترین مبحث های طراحی هر بنر حرفه ای ترفند کال تو اکشن میباشد که باعث افزایش نرخ کلیک خوری میشود



از شما همراهان همیشگی دیزاین مجیک دعوت میشود مقاله طراحی صفحه فرود و بنر را نیز مشاهده بفرمایید

منبع دیزاین مجیک