برای درک بهتر انواع محتوایی که کاربران در موتورهای جستجو با ان روبرو میشوند باید به وب سایت Explore California نگاهی بیندازیم یکی از مهمترین اشکال محتوایی در وب محتوای متنی است ما مقداری متن در صفحه خانگی Explore California میبینیم که توضیحی از اطلاعات موجود در این سایت به ما میدهد. وقتی که بر بخش Resources کلیک میکنم، متوجه میشویم که محتوای متنی به شکلهای مختلفی نمایش یافته است.


چند عنوان سازمان یافته و زیر عنوان در کنار پاراگرافی از بدنه متن قرار دارد حتی در طراحی سایت چک لیستی در پایین قرار دارد که با نقاط بولت سازمان یافته و وقتی که بر لینک FAQ کلیک میکنیم ما را به صفحه ای حاوی پرسش ها و پاسخها هدایت میکند تمامی این محتوای مختلف به شکلهای متفاوتی آرایش شده اند تا درک انها برای کاربران و موتورهای جستجو راحتتر باشد نوع دیگر محتوای موجود در صفحات از نوع تصویر است .بهینه سازی تصاویر که میتوانند گاها برای انتقال پیام موثرتر از متن عمل کنند .





برای نمونه در صفحه Mission این عکس از فردی ایستاده در ساحل را میبینیم و این به من کمک میکند تا تجربه ی ایستادن در ساحل پریستن کالیفرنیا و تماشای برخورد امواج را درک کنم و متن این صفحه نیز همین موضوع را توضیح میدهد . احساسات این پیام توسط تصویر بهتر انتقال می یابد . ویدئو نوع دیگری از محتوا است . اگر به صفحات خانگی باز گردید و کمی پایین بیایید، ما بخش Featured را میبینیم که در مورد Ojai Olive OilCompany بوده که همچنین ویدیو کلیپی در خود جای داده است .

ادامه مطلب:شناخت انواع مختلف محتوا