اثرات پاندا 4.2 که به روز رسانی جدید گوگل در سال ژولای 2015 بوده است با افزایش رنکینگ برخی طراحی سایت ها و نیز افت برخی دیگر همراه بوده است. حال چه فاکتورهایی در الگورتیم پاندا 4.2 ملاک قرار داده شده است که در نتایج جستجو تغییرات را حاص نموده است. الگوریتم پاندا عملکرد خود را ارزش قرار دادن محتوای موجود در طراحی سایت قرار داده است و حال از این رو طراحی وب سایتهایی که به تولید محتوای با کیفیت اقدام می نمایند با بهبود رنکینگ مواجه نموده است.الگوریتم پاندا 4.2 در سئو

الگوریتم پاندا 4.2 بازاریابی محتوا را محور خود قرار داده است و بدین منظور تولید محتوای باکیفیت و کاربرپسند اولویت بالایی را به خود گرفته است به طوری که انتشار منظم محتوای با کیفیت و نیز انتشار آن در دیگر طراحی سایت ها مانند فروم ها، شبکه های اجتماعی می تواند در مفهوم بازاریابی محتوا باشد که کاربران را به سمت طراحی وب سایت جلب نماید. بدست آوردن رنکینگ بالا در محتواهای درج شده در طراحی سایت شما در جهت تقویت سئو سایت شما در کلمه کلیدی اصلی می باشد. استراتژی بازاریابی محتوا تمامی هدف خود را در بهبود نمایش صفحات طراحی سایت با تیترهای مرتبط با کلمه کلیدی قرار می دهد. بدین منظور انتشار منظم محتوا را در برنامه کاری خود قرار دهید و سپس محتوا را در شبکه های اجتماعی و نیز فروم های مختلف منتشر نمایید. این امر موجب بهبود رنکینگ شما در تیتر انتخابی محتوا خواهد شد که در نتیجه در موتور جستجو با رنکینگ بالایی به نمایش گذاشته می شود و بطبع اثرگذاری را در سئو سایت و بهینه سازی سایت می گذارد.

اثرات پاندا 4.2 در سئو طراحی سایت