تبلیغات در اینترنت

تبلیغات در اینترنتگیفت کارت گوگل پلی
نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3

موضوع: اصول طراحی و انواع لوگو

  1. Top | #1
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت
    Dec 2014
    ورژن ویبولتین
    6
    نوشته ها
    1
    موردپسند
    1 بار
    اطلاعات
    Windows 7/Server 2008 R2 Chrome 44.0.2403.157
    میزان امتیاز
    0

    پیش فرض اصول طراحی و انواع لوگو

    اصول طراحی لوگو5

    در عصر دیجیتال، لوگو تقریبا با تجارت هم معنی است. یک لوگو باید به طور طبیعی ارزش های اصلی و اهداف تجارت شما را بیان کند. با اطلاع از اینکه هویت کسب و کار شما در تعدادی پیکسل خلاصه می شود، زمان آن فرا رسیده که دست به کار شده و 5 اصل طراحی لوگو را خوب یاد بگیریم.


















    5 اصل در طراحی لوگو و آرم




    سادگی

    هر لحظه ای از روز، مصرف کنندگان با هزاران جنس و مارک مختلف مواجه می شوند. چطور شما می توانید برجسته بمانید؟ پاسخ ساده است. لوگوهای پیچیده با اجزای متعدد باعث سردرگمی مخاطبان می شود. شما می خواهید همه الهامات طراحی را بگیرید و آن را در اولیه ها خلاصه کنید. یک لوگوی تاثیرگذار باید تنها شامل خصوصیاتی باشد که برای کسب و کار شما حیاتی است. چنانکه هنری دیوید توریا می گوید: "ساده کنید، ساده کنید، ساده کنید". نایک بهترین نمونه ای است که نشان می دهد سادگی می تواند فراتر از تصور شما عمل کند. یک تیک ساده می تواند چیزهای زیادی را درباره کسب و کار آنها به تصویر بکشد و تاثیر قدرتمندی بر جای بگذارد.




    به یاد ماندنی

    فقط چند ثانیه طول می کشد تا اولین تاثیر ایجاد شود، اما باید مطمئن شوید لوگویتان اثری ماندگار داشته باشد. رنگ های تند و تیز و گرافیک یکتا تنها دو راه برای برجسته ماندن در میان سایرین هستند. یکی از بهترین نمونه های یک لوگوی ماندگار توییتر است. وقتی شما آن پرنده آبی کوچک را می بینید، می دانید به یک عمل، توییت کردن، مرتبط است. تشابه ذاتی ای که میان جیک جیک کردن پرنده (لوگو) و عمل توییت کردن قائل می شوید، بسیار به یاد ماندنی است. حالا این یک مارک تجاری قدرتمند است. .




    بی انتها

    لوگوی شما باید مثل یک لباس سیاه کلاسیک ماندگار باشد. پیروی از مدها، از جمله سبک ها و فونت های مشهور، وقتی که این مدها کهنه می شوند، زحمت بالقوه ای را ایجاد می کند. شما می خواهید لوگویتان برای مدتی باقی بماند. به جای آخرین مد، روی برندتان تمرکز کنید. لازم به گفتن نیست که لوگوی کوکاکولا یکی از لوگوهای کلاسیک و ماندگار است. با اینکه این لوگو بیش از یک قرن پیش طراحی شده، هنوز جذاب و مرتبط با کسب و کار فعلی است.




    متنوع

    یکی از بهترین ویژگی هایی که میتاند در لوگویتان داشته باشید، قدرت متنوع بودن است. وقتی یک لوگو طراحی می کنید، باید از کاربرد آن آگاه باشید. شما این لوگو را در اندازه های مختلف روی سطوح و چیزهای مختلف، از قبیل سربرگ، بنر و کارت های تجاری، استفاده خواهید کرد. لوگویی انتخاب کنید که در هر اندازه ای تاثیر گذار باشد. این نکته برای رنگ نیز صادق است. اگر لوگویی طراحی می کنید که به شدت به رنگ وابسته است، وقتی سیاه و سفید چاپ شود، اثر خود را از دست می دهد. تنوع لوگوی شما را به قدر کافی انعطاف پذیر می کند تا به هر منظوری بتوان از آن استفاده کرد.



    متناسب و مقتضی

    طراحی برند بدون داستان چیست؟ میخواهید بین داستانتان با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید و این نیاز به شناخت عمیق مخاطب دارد. بعد از اینکه در مورد مخاطبانتان کاملا تحقیق و تحلیل کردید، درک بهتری از اینکه چه فونت، رنگ یا گرافیکی باید استفاده کنید، خواهید داشت. لوگوی شما باید درخور و مناسب مخاطبان و شایسته برای کسب و کارتان باشد. لوگوی کانتینر کورپ با در نظر گرفتن عملیات اصلی تجارت خلق شده است. درایو با طراحی چیزی شبیه کانتینر، خواسته اند لوگوی جدید کانتینر کورپ منتسب کسب و کارشان باشد.

    کاربر مقابل از angolos بابت این پست مفید تشکر کرده است:

    Cry




  2. گیفت کارت آیتونز

  3. Top | #2
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    ورژن ویبولتین
    4.2.1,4.2.2
    نوشته ها
    4,359
    مورد پسند
    3,709 بار
    نوشته های وبلاگ
    7
    اطلاعات
    Windows 7/Server 2008 R2 Chrome 44.0.2403.155
    میزان امتیاز
    517

    پیش فرض

    لطفا منبع رو درج کنید {حذف شد.}
    ویرایش توسط Cry : 2015/08/26 در ساعت 02:03 PM

    کاربر مقابل از Am!R بابت این پست مفید تشکر کرده است:


  4. Top | #3
    Cry
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت
    Apr 2013
    ورژن ویبولتین
    4.2.0
    نوشته ها
    2,661
    مورد پسند
    2,621 بار
    اطلاعات
    Windows NT 10.0 Chrome 44.0.2403.157
    میزان امتیاز
    322

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط angolos نمایش پست ها
    اصول طراحی لوگو5

    در عصر دیجیتال، لوگو تقریبا با تجارت هم معنی است. یک لوگو باید به طور طبیعی ارزش های اصلی و اهداف تجارت شما را بیان کند. با اطلاع از اینکه هویت کسب و کار شما در تعدادی پیکسل خلاصه می شود، زمان آن فرا رسیده که دست به کار شده و 5 اصل طراحی لوگو را خوب یاد بگیریم.


















    5 اصل در طراحی لوگو و آرم




    سادگی

    هر لحظه ای از روز، مصرف کنندگان با هزاران جنس و مارک مختلف مواجه می شوند. چطور شما می توانید برجسته بمانید؟ پاسخ ساده است. لوگوهای پیچیده با اجزای متعدد باعث سردرگمی مخاطبان می شود. شما می خواهید همه الهامات طراحی را بگیرید و آن را در اولیه ها خلاصه کنید. یک لوگوی تاثیرگذار باید تنها شامل خصوصیاتی باشد که برای کسب و کار شما حیاتی است. چنانکه هنری دیوید توریا می گوید: "ساده کنید، ساده کنید، ساده کنید". نایک بهترین نمونه ای است که نشان می دهد سادگی می تواند فراتر از تصور شما عمل کند. یک تیک ساده می تواند چیزهای زیادی را درباره کسب و کار آنها به تصویر بکشد و تاثیر قدرتمندی بر جای بگذارد.




    به یاد ماندنی

    فقط چند ثانیه طول می کشد تا اولین تاثیر ایجاد شود، اما باید مطمئن شوید لوگویتان اثری ماندگار داشته باشد. رنگ های تند و تیز و گرافیک یکتا تنها دو راه برای برجسته ماندن در میان سایرین هستند. یکی از بهترین نمونه های یک لوگوی ماندگار توییتر است. وقتی شما آن پرنده آبی کوچک را می بینید، می دانید به یک عمل، توییت کردن، مرتبط است. تشابه ذاتی ای که میان جیک جیک کردن پرنده (لوگو) و عمل توییت کردن قائل می شوید، بسیار به یاد ماندنی است. حالا این یک مارک تجاری قدرتمند است. .




    بی انتها

    لوگوی شما باید مثل یک لباس سیاه کلاسیک ماندگار باشد. پیروی از مدها، از جمله سبک ها و فونت های مشهور، وقتی که این مدها کهنه می شوند، زحمت بالقوه ای را ایجاد می کند. شما می خواهید لوگویتان برای مدتی باقی بماند. به جای آخرین مد، روی برندتان تمرکز کنید. لازم به گفتن نیست که لوگوی کوکاکولا یکی از لوگوهای کلاسیک و ماندگار است. با اینکه این لوگو بیش از یک قرن پیش طراحی شده، هنوز جذاب و مرتبط با کسب و کار فعلی است.




    متنوع

    یکی از بهترین ویژگی هایی که میتاند در لوگویتان داشته باشید، قدرت متنوع بودن است. وقتی یک لوگو طراحی می کنید، باید از کاربرد آن آگاه باشید. شما این لوگو را در اندازه های مختلف روی سطوح و چیزهای مختلف، از قبیل سربرگ، بنر و کارت های تجاری، استفاده خواهید کرد. لوگویی انتخاب کنید که در هر اندازه ای تاثیر گذار باشد. این نکته برای رنگ نیز صادق است. اگر لوگویی طراحی می کنید که به شدت به رنگ وابسته است، وقتی سیاه و سفید چاپ شود، اثر خود را از دست می دهد. تنوع لوگوی شما را به قدر کافی انعطاف پذیر می کند تا به هر منظوری بتوان از آن استفاده کرد.



    متناسب و مقتضی

    طراحی برند بدون داستان چیست؟ میخواهید بین داستانتان با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید و این نیاز به شناخت عمیق مخاطب دارد. بعد از اینکه در مورد مخاطبانتان کاملا تحقیق و تحلیل کردید، درک بهتری از اینکه چه فونت، رنگ یا گرافیکی باید استفاده کنید، خواهید داشت. لوگوی شما باید درخور و مناسب مخاطبان و شایسته برای کسب و کارتان باشد. لوگوی کانتینر کورپ با در نظر گرفتن عملیات اصلی تجارت خلق شده است. درایو با طراحی چیزی شبیه کانتینر، خواسته اند لوگوی جدید کانتینر کورپ منتسب کسب و کارشان باشد.

    سلام . ممنون از مطلب مفیدی که قرار دادید .

    نقل قول نوشته اصلی توسط Am!R نمایش پست ها
    لطفا منبع رو درج کنید {حذف شد.}
    لینک های سایت منبع در نوشته ها موجود هست .
    پست شما ویرایش شد .

    2 تشکر توسط:


    . General Thread Of Wallpapers ... Click Here

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حذف نشدن محصولات اضافه شده از مدیریت محصولات
    توسط majid66666 در انجمن پرسش و پاسخ
    پاسخ: 7
    آخرين نوشته: 2014/05/01, 06:09 PM
  2. مشکل در نصب چت باکس و بقیه محصولات
    توسط trust toiler در انجمن پرسش و پاسخ
    پاسخ: 8
    آخرين نوشته: 2014/02/13, 09:44 PM
  3. راز صدا در صومعه
    توسط Overlord در انجمن بحث آزاد
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 2012/05/27, 03:03 PM
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2011/12/21, 01:38 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •