آموزش سئو(بخش سی و دوم)

روش ایجاد تقویم بهینه سازی مقاله

در این بخش از آموزش سئو به بیان ایجاد یک تقویم بهینه سازی مقاله میپردازیم که از مهمترین بخشهای استراتژی محتوا است و بدون برنامه ریزی درست ایجاد و سازمان بخشی به محتوای پست شده در سایت دشوار میشود.ایجاد تقویم مقاله فرایند توسعه محتوای شما را نقشه بندی میکند و نویسنده ها و تاریخها را برای مباحث صفحه ، پستها یا دیگر محتوای صفحه تعیین میکند.تصویری که مشاهده میکنید نمونه ایی از تقویم ویراستاری میباشد و با وجودی که شما میتوانید از این ساختار برای شروع استفاده کنید، باید توجه داشته باشید که هر کسب و کار تقویم خاص خودش را دارد.باید این را با ساختار یا شکلی مناسب با کار خودتان تغییر دهید تا با نیازهای منحصر به فرد استراتژی بهینه سازی در محتوای شما همخوانی داشته باشد.

بعد از طراحی سایت بهینه سازی محتوا بسیار مهم است.اول از همه نگاهی به سمت راست صفحه گسترده بیندازید. در آنجا شما میتوانید انواع محتوای مختلفی که میخواهید محتوا بر آن بسازید را تعیین نمایید.چیزهایی مانند نمایشگاه محصولات، داستانهای جدید، مقالات آموزشی و چیزهایی از این قبیل. مطمعنا برای شما متفاوت خواهد بود ولی لیست کردن آنها در اینجا مفید خواهد بود.ستون وسط لیستی از نویسنده های مختلفی که میتوانند بنویسند را درکنار نوعی از محتوا که میتوانند بنویسند قرار داده ایم.ممکن است شما تیمی از نویسنده ها را داشته باشید.شما نیاز به تیم فروش خود دارید تا هر ماه محتوایی بنویسند یا اینکه مدیریت ممکن است بپذیرد تا آنها در وبلاگی قرار بگیرند. سمت چپ شامل لیستی ردیفی از تمام روزهای زندگی است که لیستی از محتوای مشخص، نویسنده آن و محل انتشار آن در سایت در خود جای داده است. در این مورد که پنج روز در هفته محتوای جدیدی به سایت اضافه میشود در یک وبلاگ منتشر میشود. صفحات خبر، صفحات محصولات و بخش تصدیق مشتری میتواند نوشته شود.حتی متوانید کلیدواژه های هدف و توضیحات را در این تقویم لیست نمایید.با وجودی که این صفحه را در Excel ساخته ایم بهتر است از وب مستر گوگل استفاده نمایید تا سند را بتوانید بین اعضای تیم به اشتراک بگذارید و هر کسی میتواند در این سند تغییراتی انجام دهد و نسخه های مختلفی از فتیل را به اشتراک بگذارد.همچنین شما میتوانید زمان برنامه ریزی قراردادها را تعیین نمایید.ما تنها برای ساخت صفحات بیشتر در وب سایت نمی نویسیم به یاد داشته باشید که کیفیت به کمیت برتری دارد.در پایان یک تقویم بهینه سازی زمانی ارزش دارد که به آن توجه و بر اسا آن عمل شود. همچنین یادتان نرود که برای محتوای خود تبلیغ کنید

برای دیدن آموزش های پیشین کلیک کنید