ذهن کاربر در مقابل تبلیغات موجود در طراحی سایت شما چگونه رفتار می نماید. حدود 250 میلیون بر ثانیه طول میکشد تا مغز کاربر ویژگی های بصری تبلیغات موجود در طراحی وب سایت شما را مشاهده نماید. اما حتی حدود 13 میلی ثانیه طول می کشد تا احساسات و عکس العملی که مرتبط با تصویر درج شده در تبلیغات است را دریابد. حال چگونه می توانیم در تبلیغات درج شده در طراحی سایت خود این قابلیت را ایجاد نماییم که در این مدت زمان بیان شده نظر و توجه کاربر را جذب نماید تا کاربر تمرکز بیشتری را در بر مفهوم و اهداف تبلیغاتی داشته باشد.


تبلیغات جذاب در طراحی سایت

اینفوگرافی علم در صحنه، در تبلیغات اینترنتی می باشد. اثر طراحی در تصاویر موجود در صفحه طراحی سایت بسیار قدرتمند از آنچه فکر می کنید می باشد. زمانی که یک تصویر گرافیکی را با خلاقیت و همچنین مداخل نمودن مفهوم تبلغاتی و بازاریابی خود ادغام می نمایید می توانید احساسات و ری اکشن کاربران طراحی وب سایت خود را برانگیزید.


قوه بصیری کاربران طراحی سایت

90 درصدد اطلاعات موجود در طراحی سایت شما از طریق قوه بصیری و بینایی انتقال می یابد. 13 میلی ثانیه طول می کشد که کاربر تمایز میان تصویر و محتوا را درک نماید و 250 میلی ثانیه نیز زمان می برد تا مفهوم و درک موجود در تبلیغات درج شده در طراحی سایت شما را درک نماید. میانگین زمانی که کاربر به تصویر و تبلیغات شما نگاه می کند 8 ثانیه می باشد. پس اگر شما بتوانید در این 8 ثانیه در غالب تصاویر و طراحی گرافیکی زیبا توجه کاربر را جذب نمایید می توانید این انتشاز را داشته باشید که کاربر به محتوا و پیام تبلغیاتی شما بیشتر توجه نماید و این تلاش را نماید که تبلیغات شما را با تمرکز و توجه بیشتر درک نماید. ایجاد تصاویر گرافیکی زیبا درکنار جلب توجه می تواند کاربر را متمایل کند که تایم بیشتری را در طراحی سایت شما صرف نماید و این خود اثرگذاری مثبت بر سئو سایت و بهینه سازی سایت شما خواهد داشت.




علم مخاطب گیری در تبلیغات موجود در طراحی سایت