گیفت کارت آیتونز
نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3

موضوع: سوالاتی در مورد kayako

  1. Top | #1
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    ورژن ویبولتین
    4.1.3
    نوشته ها
    425
    مورد پسند
    26 بار
    اطلاعات
    Windows 7/Server 2008 R2 Firefox 40.0
    میزان امتیاز
    51

    پیش فرض سوالاتی در مورد kayako

    سلام

    چند سوال داشتم در مورد کایاکو:

    1- در قسمت پنل staff در قسمت users میشه تمام یوزر هایی که ثبت نام کردن رو دید.
    در قسمت پنل admin هم در قسمت staff میشه یوزر هایی که دسترسی staff دارن رو دید.
    الان سوالم اینه که آیا تنها راه برای دسترسی staff دادن به کسی اینه که خودمون دستی بسازیم یوزرش رو از قسمت admin>insert stuff ؟
    یا مثلا میشه یکی یوزر بسازه در سایت و ما staff کنیمش دستی ؟


    2- وقتی یک یوزر معمولی یک تیکتی میزنه و درخواست پشتیبانی میکنه به خودش ایمیل ارسال میشه. وقتی staff هم جواب میدن بهش ایمیل ارسال میشه تا اینجا مشکلی نیست.
    ولی میخام وقتی یوزر معمولی تیکتی رو آپدیت کرد به staff هم ایمیل ارسال بشه. این رو چطور میشه انجام داد؟


    3- دیگر اینکه میخام یوزر معمولی تیکت که زد قبلش ادمین کل اون تیکت رو تائید کنه بعد از تائید staff اون رو بتونه ببینه. پست های staff هم قبلش توسط ادمین کل تائید بشه.
    برای اینکه نمیخام در تیکت ها آدرس یا ایمیل یا شماره ای گذاشته بشه توسط هر دو طرف و فقط از طریق سایت در ارتباط باشن.




  2. گیفت کارت آیتونز

  3. Top | #2
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    ورژن ویبولتین
    4.1.3
    نوشته ها
    425
    مورد پسند
    26 بار
    اطلاعات
    Windows 7/Server 2008 R2 Firefox 40.0
    میزان امتیاز
    51

    پیش فرض

    آپ....

  4. Top | #3
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    ورژن ویبولتین
    4.1.3
    نوشته ها
    425
    مورد پسند
    26 بار
    اطلاعات
    Windows 7/Server 2008 R2 Firefox 40.0
    میزان امتیاز
    51

    پیش فرض

    با قسمت های مختلفش کار کردم ولی جواب این سوال ها رو پیدا نکردم - اگر کسی میدونه لطفا راهنمایی کنید:

    1- عکسی که در زیر گذاشتم پنل کارکنان یا staff هستش :
    http://s3.picofile.c...0/001kayako.jpg

    همونطور که میبینید staff دارن ایمیل یوزر معمولی رو می بینه در زیر پستش .
    میخام نتونه ایمیل یوزر ها رو ببینه.
    این رو چطور باید انجام داد؟



    2- من یک دپارتمان ساختم مثلا به نام کامپیوتر. و یک نفر رو فقط دسترسی دادم که به اون بخش دسترسی داشته باشه و تیکت هاش رو ببینه و پاسخ بده.
    وقتی با یوزر معمولی تیکت ارسال میکنم با اینکه یک نفر فقط هست در بخش کامپیوتر که جواب میده ولی در قسمت owner اون تیکت میزنه unassigned و زیرش یوزر اون شخص هست.


    3- دیگر اینکه میخام یوزر معمولی تیکت که زد قبلش ادمین کل, اون تیکت رو تائید کنه و بعد از تائید, staff یا کارکنان اون رو بتونن در پنلشون ببینن. پست های staff هم بعد از ارسال توسط ادمین کل تائید بشه.
    در هر مرحله وقتی که یوزر معمولی تیکت میزنه و نیاز به تائید ادمین داره و کارکنان جوابش هم جوابش رو میدن که اونم ادمین باید تائید کنه یک ایمیل برای ادمین ارسال بشه تا مطلع بشه و تائید کنه.
    برای اینکه نمیخام در تیکت ها آدرس یا ایمیل یا شماره ای گذاشته بشه توسط هر دو طرف و فقط از طریق تیکت در ارتباط باشن.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسکریپت پشتیبانی Kayako
    توسط Ayrese در انجمن بحث آزاد
    پاسخ: 5
    آخرين نوشته: 2017/05/24, 07:28 PM
  2. سوالات و مشکلاتی در مورد بکاپ گیری
    توسط King Tired در انجمن پرسش و پاسخ
    پاسخ: 3
    آخرين نوشته: 2014/08/08, 09:47 PM
  3. چند سوال در مورد جی تی ماتریکس
    توسط rkm4 در انجمن پرسش و پاسخ
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: 2014/06/30, 09:24 AM
  4. پاسخ: 8
    آخرين نوشته: 2013/05/27, 08:00 PM
  5. سوال راجع به فروشگاههای اینترنتی
    توسط Germanizer در انجمن پرسش و پاسخ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2013/03/06, 03:43 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •