سلام و عصر بخیر به همه بچه های خوب وی بی ایران
دوستان من یه پیشنهاد داشتم که با اجازه آقای خلیلی فر این تاپیک رو استارت زدم تا مثل قبلی قفل نشه (مثل اینکه این علی اقا ما از پول خیلی بدش میاد که یکیم به نفعش کار میکنه حاضر نیست قیمتش رو بالا ببره)
همونطور که خودتون میدونید و نیازی به گفتن نیست سطح علمی آقای خلیلی فر تو زمینه ویبولتین تو ایران یه سر و گردن از همه رقیباش بالاتره و در نتیجه حجم کاری خیلی بالاس اما مشکلی که الان هست اینه که به نظر شخص من آقای خلیلی فر به اندازه زحمتی که میکشه دریافتی نداره
به عنوان مثال طرف هزار تومن داده می خواد رنگ بندی کاربرها شم آقای خلیلی فر درست کنه و حاضر نیست یه دقیقه وقت بذاره بخونه تا دیگه یه همچین کاری رو خودش انحام بده و کسی که کار مهمتری داره و تیکتش جنبه اضطراری داره به تعویق میوفته و فکر میکنه آقای خلیلی فر از روی بی حوصلگی و بی نیاز بودنش به منابع مالی کار هارو زود انجام نمیده در حالی که وقت جواب دادن به انبوه پشتیبانیارو ندارن و ممکن هست یه تیکت یک هفته تو صف انتظار بمونه و ایشون هم مثل ما نیاز به منابع مالی دارن تا زندگی خودشون رو بچرخونن و اگر قیمت رو بالاتر نمیبرن از روی قولیه که دادنو معرفتشون هست نه از روی بی نیازی چون همه ما در قبال کاری که انجام میدیم و هزینه ائی که میکنیم نیاز به منابع مالی در قبال انجام کارمون داریم تا بتونیم کارمون رو بدون دقدقه انجام بدیم و به بهترین نحوه ممکن در اختیار کارمون باشیم
اینجا کسی که میاد خودش وب مستر هست و از هزینه ها اطلاع داره اگه یه حساب سر انگشتی انجام بدیم میبینیم که پولی که آقای خلیلی فر میگیره به اندازه هزینه ائی هم که میکنه نیست یا بهتر بگم خودمونی ترش میشه چیزی ته این کار براش نمیمونه
حالا دوستان بیان نظر بدن حاضرن آقای خلیلی فر قیمت هارو افزایش بده اما در عوض پشتیبانی افزایش پیدا بکنه و چند کارمند اختیار کنه و کار های کوچیک رو به اونها بسپاره و حقوقی ماهیانه بهشون بده و کارهای اصلی رو خودشون انجام بدن یا اگر کسی خواست همه کارهاش رو خود ایشون انجام بده هزینش رو پرداخت کنه ولی در عوض تیکت ها خیلی سریعتر انجام بشه و کسی دیگه حرص نخوره که چرا یه تیکتش اینقدر طول میکشه
نکته آخر دوستان از آقای خلیلی فر هیچ خورده ائی نیست اگر هر کدومه از ما باشیم و با هر بار کانکت شدن با نام کاربری علی آقا با این همه تعداد تیکت و پیغام خصوصی روبرو بشیم فقط میتونیم مانیتور رو بکوبونیم تو کله خودمون و کار دیگه ائی از دستمون بر نمیاد ، بنظر شخص من آقای خلیلی باید قیمت هارو افزایش بده در عوض چند کارمند از همین بچه های فروم اختیار کنه و کار های کوچیک رو به اونها بسپاره و در عوض تیکت بچه ها سریعتر به جواب برسه خود من خدائی حیفم میاد که وی بی ایران با یه همچین آدمی که تا این حد تو کارش تبهر داره بخاطر پشتیبانی ضعیف جلوه کاریش بهش خدشه وارد بشه چرا دیگر رقیبان که همشون قابل احترام هستن با اینکه سطح علمیشون تا این حد نیست اما بخاطر پشتیانی و نداشتن دقدقه مالی برای خودشون اسم و رسمی پیدا کردن و این یه نکته منفی برای وی بی ایران حساب میشه
من اینبار قبل از اینکه تاپیک رو استارت بزنم از آقای خلیلی فر احازه گرفتم و خواهش کردم به نظر بچه ها دقت کنن و اگر دیدن نظر بچه ها چیزی غیر از نظر خودشون هست روش کاری و هزینه رو تغییر بدن ولی در عوض پشتیانیشون هم مثل علمشون شماره یکه ایران بشه
من به شخصه چیزی بغیر از راحتی کار خودمون و بهتر شدن روز به روز ویبی ایران چیز دیگه ائی نمی خوام و از همه دوستان چه کاربر چه مدیر خواهش میکنم بیان و نظراشون رو بگن چون آقای خلیلی قول داده که به نتیجه این تاپیک گوش بده و تغییری تو عملکردشون داشته باشن
پس هر نظری دارید تو بحث این تاپیک شرکت کنید که به نفع هممون هست
علاقه مندی ها (Bookmarks)