Google+ Local

در این بخش از آموزش سئو خواهیم گفت که Google+local که قبلا Google Places بوده ، مکانی است که در آن کسب و کارها میتوانند لیستی برای رایگان بدست آورند. وقتی که شما لیست کسب و کاری در Google+local میسازید فرصت این را خواهید داشت تا اطلاعاتی در مورد کسب و کار،عکسها و غیره تهیه نمایید .کاربران نظرات خود را میگذارند و شما به عنوان مدیر آمارهایی در مورد بازدیدکنندگان مشاهده میکنید و جستجو ها آنها را به صفحه شما می آورد.ولی تمام اینها تنها زمانی که بازدیدکننده صفحه را ببیند قابل انجام است و در واقع سه عامل وجود دارد که رنکینگ را در گوگل پلاس لوکال تحت تاثیر قرار میدهد.



تمامی مواردی که خواهیم گفت بعد از طراحی سایت در بهینه سازی و سئو موثر است.ارتباط،فاصله و برتری عواملی هستند که رنکینگ گوگل پلاس شما را بالا خواهند آورد.ارتباط در واقع چگونگی انطباق کسب و کار شما با واژه ی مورد جستجوی کاربر است.در اکثر موارد هر چه لیست کامل تر و دقیق تر باشد درک آن برای گوگل راحتتر بوده و سریعتر در نتیاج جستجو قرار میگیرید.هر چقدر که کسب و کار شما به عبارت جستجو مرتبط تر باشد به جستجوگر ها نیز مرتبط تر است و تجربه با کیفیتی را برای موتورهای جستجو تعبیه میکند و بر آدرس سایت شما کلیک خواهد شد .عامل دوم فاصله است . جستجوهای محلی به مبتنی بر موقعیت جغرافیایی هستند و گوگل از اطلاعاتی که در مورد موقعیت جستجوگران دارد و واژه های مرتبط به مکان در کوئری استفاده میکند تا مرتبط ترین نتیجه را در لیست قرار دهد.در اکثر موارد شهرهای پایتختی به بخشهای کوچکتر تقسیم میشوند .شما باید چگونگی انتخاب لیست در کسب وکار Google+Local را درنظر بگیرید.به عنوان یک دارنده کسب و کار سعی میکنید که در کوئریها دقیقتر عمل کنید.اگر شما چندین مکان دارید باید لیستهای مجزایی برای هر یک بسازید تا بیشتر در نتایج جستجو نمایش یابید و مطمئن شوید که نزدیک ترین موقعیت در دید کاربران قرار میگیرید. در نهایت برتری لیست گزاری بر رتبه بندی شما تاثیر خواهد داشت .برتری واحدی برای اندازه گیری چگونگی شناخته شده بودن کسب و کار شما در فضای وب میباشد و مانند صفحات محتوای معمولی به دنبال شواهدی در وب میگردد که دیگران در مورد شما در حال صحبت هستند.چیزهایی مانند بررسی ها،مقالات،وبلاگها،لیستهای دایرکتوری و دیگر موضاعات در مورد کسب و کارتان همگی در نظر گرفته میشوند و هرچه بیشتر در مورد کسب و کار شما گفته شود بهتر است.برای افزایش شانس دریافت رتبه در نتایج جستجو محلی این سه موضوع را باید به یاد داشته باشید .مطمئن شوید که لیست شما کامل، دقیق و مرتبط به جستجوهای محلی باشد .حتما با مشخص کردن ناحیه و آدرس کسب و کارتان فاصله دقیق با جستجوگران را تعیین نمایید و مانند کاری که شما در استراتژی سئو و بهینه سازی انجام میدهید و به ساخت برند خود میپردازید ،روابط مشتری و و فاداری موجب برتری در فضای وب میشود.