قابلیت اضافه به علاقه مندی ها در سایت فروشگاهی:
این قابلیت به کاربر سایت فروشگاهی این امکان را می دهد تا بتواند محصولات مورد نظر خود را به علاقه مندی های خود اضافه نماید تا در صورتی که نیاز بود بتواند سریعا به آنها دسترسی یابد. همچنین در صورتی که کاربر وارد وب سایت شده باشد علاقه مندی های کاربر در ورودهای بعدی او نیز ذخیره می گردد و به این صورت می توانید به محصولات مورد نظر خود سریعتر دسترسی پیدا نماید.


سیستم رای دهی و نظرات پیشرفته دیجی کالا:
سایت های فروشگاهی معمولی نیز سیستم نظرات و رای دهی دارند اما سایت دیجی کالا نسخه پیشرفته آن را دارد و به این صورت می باشد که کاربران می توانید بر روی نظرها رای دهی نمایند و همچنین رای دهی آن بر روی چند المان مختلف می باشد.


نمودار قیمت:
نمودار قیمت افزایش و کاهش قیمت محصول را به صورت یک نمودار در صفحه محصول نمایش می دهد تا کاربر بتواند اطلاعات بیشتری از محصول داشته باشد.


امکانی که سایت دیجی کالا ندارد و پیشنهاد می گردد در طراجی وب سایت فروشگاهی خود حتما در نظر گرفته بگیرید:
نسخه موبایلی وب سایت (طراحی سایت به صورت ریسپانسیو) موردی است که امروزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و دلیل اصلی آن این می باشد که حدود 50 درصد از کاربران امروزه از موبایل برای مورد وب سایت استفاده می نمایند و همچنین گوگل و سایر موتورهای جستجو وجود نسخه موبایلی وب سایت را به عنوان یکی از المان های رنک دهی وب سایت ها قرار می دهند و در صورتی که وب سایت نسخه موبایلی داشته باشد رنک بهتری در موتور جستجو خواهد گرفت.


ارسال پیامک:
اعلانات و پیام ها علاوه بر ایمیل از طریق اس ام اس نیز اطلاعات رسانی خواهند گردید.


SSL:
بهتر است برای وب سایت فروشگاهی گواهینامه SSL خریداری گردد و وب سایت بر بستر HTTPS پیاده سازی گردد. گواهینامه SSL برای وب سایت های فروشگاهی ضروری می باشد.