تبلیغات در اینترنت

تبلیغات در اینترنتگیفت کارت گوگل پلی

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: شما (کاربران ویژه) از وضعیت رسیدگی به درخواستها و کسر پو

رأی دهندگان
26. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • بلی

    20 76.92%
  • خیر

    6 23.08%
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 34

موضوع: نظر سنجی از دوستانی که کاربر ویژه شده اند....

  1. Top | #21
    کاربر ویژه

    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    ورژن ویبولتین
    4.3
    نوشته ها
    268
    مورد پسند
    304 بار
    نوشته های وبلاگ
    1
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    38

    پیش فرض

    فقط در یک کلمه...
    عالی
    جدی دارم میگم به هر حال باید قبول کنیم که کار علی جان و بچه ها خیلی سنگینه و تعداد درخواست خیلی هستش
    یه لحظه خودتون رو جای علی بزارین بعدا متوجه حرفم میشین
    خدا شاهده همون هفته اول کلا بیخیال ماجرا میشین و خداحافظی میکنین
    ولی تا حالا ندیدم آدمی مثل علی اینقدر صبور باشه و با حوصله جواب کاربرا رو بده
    هرچند یه بار قاطی کردش ولی خودم رو مقصر میدونم و ازش معذرت خواهی هم کردم
    تا الان ندیدم کارهای من رو دست حسابی انجام نده خداییش کارش ردیفه

    ایشالله همیشه شاد و سلامت باشن

    3 تشکر توسط:






  2. گیفت کارت آیتونز

  3. Top | #22
    کاربر ویژه

    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    ورژن ویبولتین
    4.1.1
    نوشته ها
    42
    مورد پسند
    28 بار
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    0

    پیش فرض

    درود

    من هم از کاربران ویژه ی همین سایت هستم و لازم دونستم نظرم رو خدمت مدیران عرض کنم .

    مسئولین این سایت از نظر تجربه و دانش ویبولتین در سطح بالایی هستن بخصوص مدیریت سایت .
    تا قبل مشکلی نداشت و خدمات خیلی عالی بود . تا حدی که خدمات ارائه شده خیلی از تیکت کم شده بیشتر بود .
    اما متاسفانه بعد از مدتی هک و تنظیماتی که واسم نصب میشد مشکل داشتن یا ناقص بودن . تا به امروز که تیکت ها ی کاربرا بدون اطلاع قبلی بسته میشه و هیچ هماهنگی
    با کاربر نمیشه که مدتی صبر کنه تا مشکل تیکت ها حل بشه .
    اگر از قبل اعلام میکردید تکلیف همه روشن بود و مزاحم مسئولین نمیشدیم .
    با وجود اینکه بدون توضیح تیکتا بسته شد برای پیگیری به مدیریت سایت پیام زدم که متاسفانه برخود مناسبی با من نداشتن .

    در تمام دنیا ، سایت . موسسه یا ... در قبال دریافت وجه مسئولیتی در قبال فرد پرداخت کننده داره و هر کسی میدونه تو کل سایت های دنیا اولویت و حق و حقوق با کاربر پریمیومه .
    اما متاسفانه در این سایت ، این رابطه درست اجرا نمیشه و ویژه ها شاهدن که شرایط خیلی خاص و ویژه ای شامل حالشون نمیشه .

    من به خیال خودم مبلغی واریز کردم که با خیال آسوده به کارم برسم و آسوده از اینکه افراد مجربی در صورت بروز مشکل اون رو برطرف میکنن . اما ........
    ولی بهر حال از تلاشهایی که دوستان تا قبل از این انجام دادند تشکر میکنم . بخصوص آقای علی ، Light و امیر سینا (اگر اشتباه نکنم) . و امدیوارم مشکل تیکتها سریعتر رفع بشه و درخواست ها از سر گرفته بشه .



    با تشکر از مدیریت محترم .

    3 تشکر توسط:




    ACTIONS speak louder than words

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    تبادل بنر و تبلیغات در انجمن تخصصی کاسپین


  4. Top | #23
    کاربر ویژه

    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    ورژن ویبولتین
    Version 4.1.8
    سن
    31
    نوشته ها
    66
    مورد پسند
    76 بار
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    14

    پیش فرض

    با سلام درود


    منم میگم با این همه تقاضا نباید انتظار داشت که در یک دقیقه مشکلمون رو حل کنن اما اگه کادری که جواب تیکت رو میدن بیشتر بشه شاید شاهد زودتر انجام شدن کارها باشیم .

    ولی در کل من خودم شخصا راضیم و تا حالا هیچ مشکلی نداشتم.

    از همه ی کسایی که به این امر رسیدگی میکنن صمیمانه تشکر میکنم

    2 تشکر توسط:


  5. Top | #24
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    ورژن ویبولتین
    3.8.6
    نوشته ها
    215
    مورد پسند
    128 بار
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    0

    پیش فرض

    براي من مسئله اي پيش اومده كه اولش قصد داشتم به خود علي اقا پيغام بدم بعد ديدم چون تعداد پيغام هاش زياده و ... شايد اصلا پيغامم خونده نشه اين شد كه اينجا تاپيك زدم البته ناگفته نماند يه پيغام كاربري خيلي ساده كه به تيكتهام رسيدگي نشده واسه علي اقا فرستادم اما بهتر كه نشد بتر هم شد راستشو بخواي بعد از چند روز تيكت زدن ومنتظر بودن الان ديدم كه دو سه تا تيكتم بسته شدن كه هيچ دليل موجهي واسه اين موضوع نديدم كه اميدوارم برسي بشه
    يه موضوع ديگه هم اينكه حداقل بعضي مديران حالا كه براي هر حركتي كه روي انجمني انجام ميدن پوينتشو كم ميكنن ديگه كم لطفي نشه و بي محلي كنن يا اينكه بخوان كاربري رو تحقير كنن حالا به هر علتي كه نمونه هاش بوده چرا كه چقدر شايسته است به اعتبار سايت علاوه بر پشتيباني با هزينه منسفانه در بين عموم رفتار شايسته و مودبانه همه ي مديران هم اضافه بشه خوب امروز رقباي پشتيباني ويبولتين هم نسبت به قبل زيادتر شدن كه نبايد فراموش بشه
    نقل قول نوشته اصلی توسط VBIran نمایش پست ها
    شما تا زمانی که پوینت هاتون به -10 هم رسیده بود از وی بی ایران تشکر کردید ؟ بعضی مواقع مشکلات پیش میاد که نمیتوانیم به بخش پشتیبانی دسترسی پیدا کنیم.

    تمامی تیکت های شما بسته شد به دلیل اینکه برای هر مشکل خود یک تیکت میزنید . در صورتی که در اطلاعیه قبلی و بصورت شخصی تذکر داده بودیم این موارد رو.

    با تشکر،
    خوب علي اقا من صادقانه خوب وبد داستان وگفتم اولا كه من هيچ وقت پوينتم به 10- نرسيده هفت پويت داشتم كه نفهميدم چه طور مصرف شد ثانيا در خصوص تيكتهاي مورد دوم اولا داخل تيكت گفتم دوباره هم ميگم من يه تيكت داده بودم كه از طريق همون پيگيري كنم ولي جواب كه داده نشد هيچ بسته هم شد اونم با تاخير چند روزه اين شد كه بنا رو بر اين گذاشتم كه بايد تيكت جديد ارسال بشه تا رسيدگي بشه خوب بلا خره بايد كارم انجام بشه اما گذشته از اين مسئله خودت هم ميدوني كه من نصف فعاليت وي بي ايران از ابتدا رو داخلش بودم به طوري كه به جرعت ميتونم بگم داخل انجمن خودم هم همين قدر بودم اون وقتا اين طور نبود و به تيكتها خيلي خوب پاسخ داده ميشد با اينكه نميدونم شايد حالا كه سايت شلوغ شده و ترافيك ورنكش رفته بالا ديگه تحويل نميگيريد بلا خره ما هم در اين موضوع سهيم بوديم مبلغي ميداديم كاري انجام مشد بارها به سايت وي بي مي امديم و همه چيز خوب بود اما خلاصش كنم حالا كه كاربرا زياد شده بايد پاسخگو و راهنما هم زياد بشه درسته كاربر بعد از اينكه كارش انجام شد ازش پوينت كم ميشه ولي عملا اون پيش پيش پول واريز كده و اولويت داره حلا هر مبلغي كه بگيد

  6. Top | #25
    کاربر ویژه

    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    ورژن ویبولتین
    3.8.6
    نوشته ها
    107
    مورد پسند
    60 بار
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    18

    پیش فرض

    سلام به همه دوستان
    در مورد نحوه پاسخگویی تیکت ها واقعا نمی دونم چی بگم.
    با اینکه گاهی پیش میاد که با تاخیر خیلی زیاد جواب بدهند اما وقتی جواب می دهند و مشکل را حل می کنند وقعا گره از کار ادم باز می کنند تو این شرایط شخصا وجدانم بهم اجازه نمی ده در مقابل وجه اندکی که پرداخت کردم بیام و شاکی بشم.
    به عنوان مثال من یه تیکت داده بودم بعد از 8 روز پاسخ داده شد که فکر می کنم این چند روزه مشکلی بوجود اومده بود و علی اقا حضور نداشت.
    اما اگر ویبی ایران نبود سایت منم وجود نمی داشت.
    در نتیجه می تونم بگم رضایت دارم.
    =================
    یه پیشنهاد:
    خیلی خوب می شد اگر موقعی که مدیران نمی تونند تیکت جواب بدن اعلام کنند که مثلا تا فلان تاریخ پاسخگوی تیکت در مرخصی است.
    نمی دونم شدنی هست یا نه این حرف.

    5 تشکر توسط:


  7. Top | #26
    مدیریت کل سایت

    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    ورژن ویبولتین
    4.2.2
    نوشته ها
    21,685
    مورد پسند
    54,809 بار
    نوشته های وبلاگ
    14
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    3117

    پیش فرض

    خوب علي اقا من صادقانه خوب وبد داستان وگفتم اولا كه من هيچ وقت پوينتم به 10- نرسيده هفت پويت داشتم
    بله مشکل اینجاست که کم نمیکردم و شما هم مدام تیکت میزدید با اینکه پوینتتون 0 بود این رو که قبول دارید ؟ اگر ندارید تصویر بذارم .

    اگر هم نمیدونید 7 پوینتتون چی شد نگاه بندازید :



    راستی داخل چند پست قبل تر گفته بودید راستی پشتیبانی ویبولتین هم زیاد شده . اگر زیاد شده لابد دلیلی داره که هنوز شما از وی بی ایران استفاده میکنید که ما هم ممنونیم ​.

    3 تشکر توسط:


  8. Top | #27
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    ورژن ویبولتین
    3.8.6
    نوشته ها
    215
    مورد پسند
    128 بار
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    0

    پیش فرض

    علي جون شما گير دادي ما همين طور اين عكسها واسه قبل از اطلاعيه هست كه تيكت ها مجتمع بشه در يك تيكت درست ميگم بغير از چند تيكت فعلي
    من نوعي كه اين مدت اينجا بودم ديگه فكر نميكردم براي يه انتقاد سازنده برم يه انجمن ديگه اگه منظور شما هم هزينه ها هست ميتونم يه ليست بگيرم و در اخر اينكه از شما ممنون كسي كه يه سال اينجا بوده رو خوب تحويل ميگيريد به هر حال ما فعلا هستيم انتقاد هم ميكنيم تعارف هم نداريم كاري هم انجام بشه اعتبار سايتتون هست

  9. Top | #28
    مدیریت کل سایت

    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    ورژن ویبولتین
    4.2.2
    نوشته ها
    21,685
    مورد پسند
    54,809 بار
    نوشته های وبلاگ
    14
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    3117

    پیش فرض

    منظور شما از اینکه پشتیبانی ویبولتین زیاد شده به جز کنایه چیز دیگری بود ؟ به نظر من انتقادتون سازنده نیست.

    ما مدت خیلی طولانی هست که دنبال پاسخپو هستیم ولی

    1. به هر کسی نمیتوان اعتماد کرد .

    2. کاربران به هر کسی اعتماد نمیکنند .

    3. هیچ فردی تاکنون پیدا نکردیم که درباره ویبولتین اطلاعات کافی داشته باشد .

    ما هم انسان هستیم و نمیتونیم 24 ساعت داخل سایت باشیم . حداقل خودم الان یک سال هست بخاطر کاربران ویژه به هیچ سفر و مهمانی و .. نرفتم چون خودم رو مسئول میدوسنتم . اگر هم کسی پیدا بشه حتماً اضافه میکنیم.

    3 تشکر توسط:


  10. Top | #29
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    ورژن ویبولتین
    3.8.6
    نوشته ها
    215
    مورد پسند
    128 بار
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    0

    پیش فرض

    خوب با توجه به جملات قبلي كنايه نيست بلكه انتقادي هست كه به صورت اعتراض بابت عدم توجه كافي شما و اين كه همه ي كاربران ويژه رو در يك سطح ببينيد
    به هر حال شما شعار تون پشتيباني خاص هست و ما هم به خاطر همين شعار اينجا هستيم

    اره منم با موارد 123 كاملا موافقم ولي خوب الان كه نسبت به قبل يسري پاسخگو جواب ميدن
    ویرایش توسط masuod : 2011/09/24 در ساعت 08:02 PM

  11. Top | #30
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    ورژن ویبولتین
    All CMS
    نوشته ها
    1,344
    مورد پسند
    772 بار
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    155

    پیش فرض

    دوستان فقط به یک نکته توجه داشته باشید که اکثر مدیران و مسوولانی که اینجا هستند یا سایت های پشتیبانی به طور کل
    همشون خودشون وبمستر هستند و خودشون هم گرفتاری های زیادی دارند
    در ادامه ی حرف علی جان ببینید
    خداوکیلی از وقتی که بحث کاربران ویژه و پوینت ها مطرح شده 1 روز هم نبوده که علی جان و مسوولان تو سایت حضور نداشته باشند مخصوصا خود علی آقا
    یعنی واقعا خود مسوولین و خانوادهاشون دوست ندارن که روز های تعطیل و موقع های مناسب برن به تفریح یا مسافرت !!!!!!!!
    در ضمن اینکه خیلی از مشکل هایی که دارید رو تو خود انجمن قرار داده شده یا به صورت مقالات

    کاربر مقابل از Shahab بابت این پست مفید تشکر کرده است:


صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2011/05/12, 06:34 PM
  2. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2011/04/22, 10:04 PM
  3. پاسخ: 10
    آخرين نوشته: 2011/03/20, 01:21 PM
  4. پاسخ: 4
    آخرين نوشته: 2011/02/14, 04:21 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •