تبلیغات در اینترنت

تبلیغات در اینترنتگیفت کارت گوگل پلی
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: 20 مثال واقعا خلاقانه و دیدنی از کاور تایم لاین فیس بوک

  1. Top | #1
    AmirSina

    پیش فرض 20 مثال واقعا خلاقانه و دیدنی از کاور تایم لاین فیس بوک

    بالاخره انتظارها به سر رسید و تایم لاین فیس بوک برای تمامی کاربران فعال شد. به صورت خلاصه و ساده اگر بخواهم توضیح بدهم Timeline همانطوری که از اسمش بر می‌آید نوعی طراحی جدید صفحات فیسبوک است که به شما اجازه می‌دهد به اطلاعات گذشته خودتان در فیسبوک هم دسترسی داشته باشید.اگر چه کلا تایم لاین قرار است شما را بیشتر برای دوستان‌تان معرفی کند اما در میان میان باید عمده سهم این کار را به بخش مهمی از این طراحی یعنی کاور ( Cover photo ) مربوط بدانیم.کاور عکس بزرگی است که توی تایم لاین می‌بینید و به نوعی تصویر روی جلد مجله زندگی شما خواهد بود! می‌توانید از بین آلبوم‌ها عکسی برای این قسمت انتخاب کنید یا یک عکس خاص برای این قسمت آپلود کنید. FBProfileCover.com هم سرویسی است که برای همین قضیه ایجاد شده و عکسهایی متناسب با سایز کاور برای شما تهیه می‌کند.اما کاور یک ویژگی شاید بد هم دارد. این که کاور نه فقط برای کسانی که در لیست دوستان شما هستند، بلکه برای همه قابل نمایش است و اصطلاحا پابلیک ( public ) است. اما می‌شود از این قضیه بسیار عالی استفاده کرد.یادتان است گفتم کاور معرف شماست؟ به این خاطر گفتم که به راحتی می‌شود افراد خلاق را از افرادی که به دنبال کار کلیشه‌ای هستند شناسایی کرد. برای مثال به عکس کاور Mohammad L. Azzam نگاه کنید.
    چه کسی می‌تواند چشم بر روی خلاقیت فوق‌العاده این کاور ببندد! این اولین و شاید جالب‌ترین کاوری بود که توانست نظر من را به خودش جلب کند. امروز که تایم لاین اکتیو شد جستجوی کوچکی انجام دادم و حاصل شد این مجموعه از خلاقانه‌ترین و بهترین کاورهای فیس بوک.
    توضیح : عمده ایده‌هایی که مربوط به تایم لاین است ارتباطی میان عکس پروفایل ( عکس کوچکتر و اصلی اکنت فیس بوک ) و عکس کاور ( عکس بزرگ ) است. در عکسهایی که در ادامه می‌بینید این قضیه نقطه آغاز خلاقیت خواهد بود.
    Andrew Grojean مسلما اولین کسی است که اسمش در لیست خلاقترین‌ها آورده می‌شود. او راهی پیدا کرده است که تایم لاین توی فیسبوکش فعال نشود هیچ وقت
    Nirajan Bom Malla هم اکانت گوگل پلاسش را به درون فیس بوک آورده است. چه عذابی که مارک زاکربرگ از دست این کاربران نمی‌کشد!
    کاور Scott Lamb یک حس خوب را برایش به ارمغان می‌آورد :
    Richard Kårström در کاورش یک جور حس حرکت رو به جلو را نشان می‌دهد که با مفهوم تایم لاین در تطابق است :
    نسبت عکس پروفایل به کاور Florim I. Qerimi هم همین حس را می‌دهد.
    مثال دیگری از این قضیه را در کاور Emanuele Bartolomucci می‌بینیم. من اگر از این دست دوستانی بودم که در پروفایلم زیاد عکس از خودم عکس آپلود می‌کردم مسلما از این ایده استفاده می‌کردم!
    Enk Shahbaz Mehdi در کاورش می‌گوید به این فکر می‌کند که آیا روزی کاربرانی پیدا می‌شوند که از کاورشان برای تبلیغ استفاده کنند
    غافل از این که Oliver Alexander قبل از آن این فکر را به مرحله عمل رسانده بود
    استفاده از عکس عکس پروفایل ( عکس کوچک ) در یک جای متناسب با عکس کاور ( عکس بزرگ ) بعضی وقتها نتیجه خیلی بامزه‌ای می‌دهد. مثل کاور Aly Moffatt
    این کاور تایم لاین هم که لحظه خورده شدن Nagaraj Vijayarangan عالی است. عالی الان هم که عوض کرده است و یک تایم لاین با محوریت پک من گذاشته است باز هم بامزه شده است.
    اجرای Niels Langeveld را هم خیلی دوست داشتم. یک نمونه خوب دیگر از تنظیم عکس کاور و پروفایل.
    یا مثلا Delphin Hauchard که پروفایلش دقیقا در عکس کاورش adjust شده است.
    Oliver Elsner هم با عکسش کاورش به خوبی هنر عکاسی و طراحی خودش را نشان داده است.
    وقتی می‌گویند تایم لاین فیسبوک پر شده است از عکسهایی که یک کله گنده گذاشتند توی کاور و از ذوق و قریحه خودشان هم بسیار کیفور شده‌اند !! انقدر این کار کلیشه‌ای است که برایم جای تعجب است چرا Jeremy Bronson که انقدر خلاق بوده است که ایده سقوط را به این خوبی اجرا کند چرا از این کلیشه استفاده کرده است.
    به نسبت از این قضیه در کاور Kay Int Veen بهتر استفاده شده است. یک جورهایی به نظرم حس ترس از ربرو شدن با تایم لاین فیس بوک که در میان بسیاری وجود دارد در این کاور نشان داده شده است.
    ایده تماس انگشتها (finger touching ( یکی از ایده‌های خوبی است که نمونه‌های جذابش را در کاورهای فیسبوک می‌بینیم. برای مثال کاور Giuseppe Draicchio که نشانی از کاراکتر محبوب ئی تی دارد.
    اما Menteş Nihat Baran پا را یک قدم فراتر گذاشته و از طریق کاور فیس بوکش ارتباط با خدا را تجربه کرده است!
    قبل از پایان باز گردیم به اول پست. تایم لاین راهی است که شخصیت شما را نشان می‌دهد. برای مثال شخصیت بازیگوش Fabio Maravilla به خوبی در کاورش مشخص است.
    به عنوان حسن ختام طرح فوق‌العاده Antonio Fadda را تقدیم شما می‌کنم. طرحی که به خوبی ترسی که بسیاری از سیاستهای جدید فیس بوک دارند را نشان می‌دهد. آیا فیس بوک به اندازه کافی به حفظ حریم خصوصی آنها احترام می‌گذارد؟

    منبع :
    http://1fathi.com/

    6 تشکر توسط:





  2. گیفت کارت آیتونز

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 43
    آخرين نوشته: 2014/04/01, 03:58 PM
  2. صفحه ی دیفیس!
    توسط Vwolf در انجمن بحث آزاد
    پاسخ: 14
    آخرين نوشته: 2012/09/13, 02:10 AM
  3. تبادل لایک فیس بوک
    توسط Ariyan در انجمن بحث آزاد
    پاسخ: 18
    آخرين نوشته: 2011/10/22, 10:46 AM
  4. عجیب ترین جرایم فیس بوکی
    توسط Reza در انجمن بحث آزاد
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 2011/09/28, 03:54 PM
  5. نظر شما درباره فیس بوک ؟
    توسط espad2 در انجمن بحث آزاد
    پاسخ: 12
    آخرين نوشته: 2011/07/11, 01:56 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •