با درود خدمت شما دوستان عزیز همینطوذ که قبلا هم داخل انجمن ویبی ایران به علت ترافیک بالای وب مستر ها همایش کار آفرینی رو حالا نصفه نیمه پوشش دادیم انشاالله 11 مهرماه یعنی 5 شنبه نیز همایش تجربه کاربر رو نیز پوشش خواهیم داد

برنامه اجرایی این همایش :


پذیرش میهمانان
8:00
تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران
8:05
خیرمقدم و اعلام برنامه اجرایی همایش
8:10
تجربه کاربری چه چیزهایی نیستمیلاد اسلامی زاد
8:30
رنگ‌ها و تجربه کاربریزهرا اصفهانی
8:50
تجربه کاربری در دنیای واقعی و فضای مجازیعلی نعمتی شهاب
9:10
چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌‌ روی جامعه طراحی ایرانیدکتر علیرضا اژدری
9:50
استراحت و پذیرایی
10:20
تفاوت نگرش و تجربه کاربری زنان و مردان در طراحی وبسایت های تجاریدکتر مرضیه احمدزاده
10:50
طراحی بوم کسب و کار با هدف خلق تجربه کاربریمهندس صالح عامری
11:20
لزوم توجه به تجربه کاربری در کسب و کارهای نوپا (Start up)فاطمه #####
11:50
طراحی فلت و تجربه کابرتورج صابری وند
12:10
استراحت و پذیرایی
12:40
طراحی لمسی (Finger Friendly)شاهین کاتبی
13:00
تجربه ی کاربری از نگاه یک ایرانییاسمن متین
13:20
ساده سازیداود تراب زاده
13:40
گیمیفیکیشن و طراحی تجربه کاربری؛ چه کسی برنده است؟دکتر جواد نیک پیام
14:10
ناهار و نماز
15:30
«عشق به یک فرد» به عنوان الگویی برای طراحی تجربه کاربریآرش میلانی
15:50
اصول طراحی محصول براساس توجه به تجربه کاربری (HCI)امیر وحید رودسری
16:10
کاربرپژوهی برای بهبود مستمر کاربردپذیری و تجربه کاربریدکتر کاوه بازرگان
16:40
اختتامیه همایش

وب سایت خود همایش
همایش تجربه کاربری تهران

لینک کوتاه در وب سایت جامعه بهینه سازان وب ایران
پوشش خبری نخستین همایش تجربه کاربری تهران - جامعه سئو بهینه سازان وب ایران
برای پوشش کامل کلیک کنید

شبکه های اجتماعی مورد پوشش :

https://www.facebook.com/seocommunitypersian
shahryar (tagargtw) on Twitter
shahryar tavakkoli | LinkedIn


تجربه کاربری
گاهی این سوال مطرح می‌شود که چطور در بازاری با این پیچیدگی، محصولاتی ارائه می‌شوند که به طور شاخص مطرح می‌گردند؟ چگونه است که یک محصول مشتریان بیشتری جلب می‌کند و در یک کلمه زنده‌تر و تعاملی‌تر است؟
تجربه کاربری در معنا شامل احساسات و تجربه یک شخص در زمان استفاده از یک نرم‌افزار و یا یک سیستم است و همان خاطره‌ای است که با استفاده از یک محصول در ذهن کاربر نقش می‌بندد. هدف طراحی تجربه کاربری، این است که خاطره‌ای خوش در ذهن کاربر نقش ببندد تا او باز هم از محصول استفاده کند. بنابراین تجربه کاربری پاسخ دادن به این پرسش است که «آيا کاربر در فرآيند بهره‌مندی از خدمت و یا محصول ارائه شده، تجربه تا حد ممکن لذت بخشی داشته است؟» در کنار تجربه کاربری، مفهوم بسیار ظریف‌تری تحت عنوان کاربردپذیری مطرح می‌شود. کاربردپذیری به این معنی است که چگونه یک وب‌سایت بسازیم که کاربر به راحتی و بدون نیاز به آموزش بتواند به هدفش برسد.
در حوزه‌ی وب هدف کاربردپذيری ساخت وب‌سايتی است که کاربر بتواند به سهولت با آن کار کرده و طی ساده‌ترين فرآيند ممکن به هدف خود از مراجعه به سايت دست بيابد. به عبارتی تجربه کاربری و کاربردپذيری يک سامانه را می‌توان از ميزان بازگشت کاربر برای تکرار عمل قبل (با فرض اينکه کاربر می‌تواند رقبای شما را انتخاب کند) سنجيد.‎


انشاالله که مشکل برای اینترنت نیفته در همایش بتونیم کامل پوشش بدیم