تبلیغات در اینترنت

تبلیغات در اینترنتگیفت کارت گوگل پلی
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 36

موضوع: ناکارامدی سیستم تیکت با روش فعلی!!

  1. Top | #11
    کاربر ویژه

    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    ورژن ویبولتین
    4.2.1
    نوشته ها
    602
    مورد پسند
    385 بار
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    73

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط orojlo نمایش پست ها
    به خدا منم VIP هستم ماهی یه دونه تیکت هم نمیزنم ولی یه یارویی اینجاست! سر هم انجمش 17 تا کاربر هم نداره اما نزدیک 17 هزار بار اینجا تیکت زده پیام خصوصی زده و...! کمی کوتاه بیاید 3 یا 7 هزار تومن دادید دیگه نمیتونید این بنده خدا رو بخرید که!
    دوست عزیز فرمایش شما کاملا صحیحه و اصلا تو پستهای بالا دوستان هم به همین مشکل اشاره کردند
    اینکه تعداد تیکت ها کوپنی و محدو بشن برای رفع همی مشکل هست که به نظر من پیشنهاد خوبی می تونه باشه که هر کاربر در مدت زمانی مشخص فقط حق ارسال تعدادی تیکت رو داشته باشه نه به قول شما 17 هزار تا

    کاربر مقابل از Germanizer بابت این پست مفید تشکر کرده است:





  2. گیفت کارت آیتونز

  3. Top | #12
    lvlehrad

    پیش فرض

    مهراد خان وقتی که "پاسخ گوی" تیکت بود تقریبا میشه گفت هیچ مشکلی نبود و خیلی سریع همه پاسخ میگرفتن ! حداقل زمان پاسخگویی که الان 7 ساعت زده تو قسمت پشتیبانی اون موقع خیلی خیلی کمتر بود ولی متاسفانه نمیدونم بخاطر ارتقاع مقام یا جنجال آرین دیگه مثل قبول نبود و نیست
    من غرورمو زیر پا گذاشتم رفتم رو انداختم بهش که برگرده و به ویبی ایران کمک کنه برگشت ولی اصلا مثل قبل نبود امیدوارم امین هم بشه همون امین همیشگی

    این وسط بعضی از دوستان وی ای پی باعث میشن حق بقیه کاربران وی ای پی ضایع بشه که اگر قانونی وضع شه میشه جلوشون رو گرفت تا به تمام اعضای ویژه یه اندازه پشتیبانی داده بشه ...

    راستی امین جان به نظر من علی نباید از تو بپرسه تو باید بهش کمک کنی و پیشنهادتو بگی ! من وقتی یه پیشنهادی دارم 10000 بار بهش میگم و وقتی هم گوش نمیده ناراحت نمیشم چون با خدوم میگم که من نظرمو دادم حالا تصمیم با خودشه

    3 تشکر توسط:

    توسعه دهنده

  4. Top | #13
    کاربر ویژه

    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    ورژن ویبولتین
    4.1.5
    نوشته ها
    312
    مورد پسند
    86 بار
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    39

    پیش فرض

    واقعا این بحث واسه من عجیبه!!
    وقتی بابک عزیز میگه بعد از چند روز به تیکمتش جواب داده میشه!! در حالی که من روزهاست تیکتم بی جواب مونده!!!! و بسته میشه خود به خود!!!

    من از روزی که وی آی پی شدم ، اوضاع بدترشده .. مثلا الان دو تا تاپیک زدم ، دریغ از یه جواب:

    جواب ندادن به درخواستهای پشتیبانی!

    خطای 404 در کلیک روی اسم کاربران و انجمنها

    اگه وی آی پی نباشی حرص نمیخوری که چرا بهت جواب نمیدن ، اما وقتی عضو "یه کم" مهمی هستی و اصلا جوابی واست نیست ، خیلی ناراحت کنندست!!
    مهمترین دلیل این موضوع هم تنها بودن مدیر سایت در جوابگوییه..

    تعداد افراد پاسخگو خیلی خیلی کمه ..

    3 تشکر توسط:


  5. Top | #14
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    ورژن ویبولتین
    3.8.6
    نوشته ها
    215
    مورد پسند
    128 بار
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    0

    پیش فرض

    اقا من شخصا دوهفته تیکت نداده بودم دیشب چندتا زدم وجواب هم گرفتم فکر میکنم مثل بعضی سیستمهای تیکت زنی تیکتها یه سطح فوریتی داشته باشه بهتر میشه
    مثلا اونایی که سایتشون خوابیده ودارن امار از دست میدن با اولین بازدید مشکلشون حل بشه

    3 تشکر توسط:


  6. Top | #15
    مدیر بازنشته

    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    ورژن ویبولتین
    ☻Google
    نوشته ها
    5,116
    مورد پسند
    3,085 بار
    نوشته های وبلاگ
    4
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    601

    پیش فرض

    خوب من میگم شما نظرتون رو بگید
    اولا اگه پشتیبانی رو بخوام دوباره مسئولیتش رو قبول کنم شراییطم اینه
    1 قضیه 7 تومن و بقیه پول ها باید تعطیل بشه
    2 واسه هر نفر یه حساب کاربری باز میکنم و چون همه 7 تومن ریختن از روزه اول پس حساب همه میشه مثبت 7
    3 دیگه یه ساله و دائمی نداریم
    4 هر ## واسه کار هایی که واسش انجام میشه از حسابش پول کم میشه
    5 واسه هر گونه خدماتی که انجام میشه هزینه ها مشخص بشه مثلا طراحی قالب 3 تومن یا نصب هر هک 200 تا یه تومنی یا نصب هر بار وی بی و فارسی سازی هزار تومن(مثلا)
    6 یه تیم درست بشه از چند نفر ادم قابل اطمینان که هر کدام از این افراد که هر تیکت رو جواب دادن همون مبلغی که از کاربر و حسابش کم میشه به حساب اون بره شاید پول کمی باشه ولی به هر حال
    خودش یه جور دلگرمیه و خداوکیلی بخاطر خودم نمیگم چون خودم اصلا نمیخوام تیکت جواب بدم و فقط مدیریت این بخش و دردسرش ماله منه
    7 دو سه نفر هم که اطلاعات کافی دارن و تو همین انجمن هم زیاده تو یاهو به نوبت انلاین میذاریم که جواب کار های واقعا ضروری رو بدن و مثلا بهشون میگیم اگه کسی پی ام داد که بیا رنگ کاربر من رو عوض کن اصلا جوابش رو نده ولی کسی که فرومش خوابیده و نیاز فوری داره همون لحظه کارش رو راه بنداز
    8 این فرهنگ باید جا بیوفته که وقتی یه هک میخواید نصب کنید و از نصبش عاجز هستید در وهله تول تو یه تاپیک مشکل رو جل کنید نه اینکه درجا با دوتا کلیک یه کوه از تیکت بسازید
    9 یه سری قوانین هم باید وضع بشه که کاربرانی که هی لینک میدن واسه تیکتشون و بعد میبینی کارشون اصلا فوری نیست یه کم ............
    10 اگه موافقید همینجا بگید

    البته اینم بگم که مطمئنم علی مخالفت میکنه چون اون افکاری که من دارم از تو کلش میخونم و اینده ای که دنبالشه با این روش نمیشه
    ویرایش توسط Overlord : 2011/04/22 در ساعت 10:06 AM دلیل: ادغام دو پست

    6 تشکر توسط:


  7. Top | #16
    lvlehrad

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط MEHRAD KHAN نمایش پست ها
    خوب من میگم شما نظرتون رو بگید
    اولا اگه پشتیبانی رو بخوام دوباره مسئولیتش رو قبول کنم شراییطم اینه
    1 قضیه 7 تومن و بقیه پول ها باید تعطیل بشه
    2 واسه هر نفر یه حساب کاربری باز میکنم و چون همه 7 تومن ریختن از روزه اول پس حساب همه میشه مثبت 7
    3 دیگه یه ساله و دائمی نداریم
    4 هر ## واسه کار هایی که واسش انجام میشه از حسابش پول کم میشه
    5 واسه هر گونه خدماتی که انجام میشه هزینه ها مشخص بشه مثلا طراحی قالب 3 تومن یا نصب هر هک 200 تا یه تومنی یا نصب هر بار وی بی و فارسی سازی هزار تومن(مثلا)
    6 یه تیم درست بشه از چند نفر ادم قابل اطمینان که هر کدام از این افراد که هر تیکت رو جواب دادن همون مبلغی که از کاربر و حسابش کم میشه به حساب اون بره شاید پول کمی باشه ولی به هر حال
    خودش یه جور دلگرمیه و خداوکیلی بخاطر خودم نمیگم چون خودم اصلا نمیخوام تیکت جواب بدم و فقط مدیریت این بخش و دردسرش ماله منه
    7 دو سه نفر هم که اطلاعات کافی دارن و تو همین انجمن هم زیاده تو یاهو به نوبت انلاین میذاریم که جواب کار های واقعا ضروری رو بدن و مثلا بهشون میگیم اگه کسی پی ام داد که بیا رنگ کاربر من رو عوض کن اصلا جوابش رو نده ولی کسی که فرومش خوابیده و نیاز فوری داره همون لحظه کارش رو راه بنداز
    8 این فرهنگ باید جا بیوفته که وقتی یه هک میخواید نصب کنید و از نصبش عاجز هستید در وهله تول تو یه تاپیک مشکل رو جل کنید نه اینکه درجا با دوتا کلیک یه کوه از تیکت بسازید
    9 یه سری قوانین هم باید وضع بشه که کاربرانی که هی لینک میدن واسه تیکتشون و بعد میبینی کارشون اصلا فوری نیست یه کم ............
    10 اگه موافقید همینجا بگید

    البته اینم بگم که مطمئنم علی مخالفت میکنه چون اون افکاری که من دارم از تو کلش میخونم و اینده ای که دنبالشه با این روش نمیشه
    من 100% موافقم با این پیشنهادات واقعا هیچ بحثی توش نیست

    نقل قول نوشته اصلی توسط masuod نمایش پست ها
    اقا من شخصا دوهفته تیکت نداده بودم دیشب چندتا زدم وجواب هم گرفتم فکر میکنم مثل بعضی سیستمهای تیکت زنی تیکتها یه سطح فوریتی داشته باشه بهتر میشه
    مثلا اونایی که سایتشون خوابیده ودارن امار از دست میدن با اولین بازدید مشکلشون حل بشه
    حیف که مدیریت دستو بالمو بسته وگرنه حسابی از خجالتتون در میومدم
    فقط جهت اطلاع دوستان بگم که ایشون تو این چند روز اخیر 11 تا تیکت زدن

    نقل قول نوشته اصلی توسط Fahrenheit نمایش پست ها
    واقعا این بحث واسه من عجیبه!!
    وقتی بابک عزیز میگه بعد از چند روز به تیکمتش جواب داده میشه!! در حالی که من روزهاست تیکتم بی جواب مونده!!!! و بسته میشه خود به خود!!!

    من از روزی که وی آی پی شدم ، اوضاع بدترشده .. مثلا الان دو تا تاپیک زدم ، دریغ از یه جواب:

    جواب ندادن به درخواستهای پشتیبانی!

    خطای 404 در کلیک روی اسم کاربران و انجمنها

    اگه وی آی پی نباشی حرص نمیخوری که چرا بهت جواب نمیدن ، اما وقتی عضو "یه کم" مهمی هستی و اصلا جوابی واست نیست ، خیلی ناراحت کنندست!!
    مهمترین دلیل این موضوع هم تنها بودن مدیر سایت در جوابگوییه..

    تعداد افراد پاسخگو خیلی خیلی کمه ..
    من الان تیکت های شمارو چک کردم
    مطمئن باشید این موضوع رو پیگیری میکنم که چه کسی تیکت های شمارو میبسته بدون پاسخ

    4 تشکر توسط:

    توسعه دهنده

  8. Top | #17
    کاربر ویژه

    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    ورژن ویبولتین
    3
    نوشته ها
    68
    مورد پسند
    31 بار
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    12

    پیش فرض

    در مورد برداشتن کاربر ویژه مخالفم...چون حسن اینجا به همینه ، شاید 7 کم باشه و زیادتر باید بشه ولی با برداشتن کاربر ویژه مخالفم...اگر ربداشته بشه میشه مثل همه جا که پول میگیرن... به نظرم محدودیت گذاشته بشه خیلی بهتره...

    یا مثلا ویژه که میشی برای بار اول نصب وی بی و سئو مجانی باشه ، طراحی قالب تخفیف داشته باشه ولی پولی باشه ، نصب هک تا یه تعداد مشخصی مجانی و از اون به بعد پولی باشه...


    کلا به نظرم کاربر ویژه حفظ بشه چون حسن وی بی ایران به همینشه...ولی یه جوری بشه که انتظارات بیجا رو حذف کنه و هر ## یه سری کار منطقی بخواد و اگر بیشتر خواست پول بیشتری پرداخت کنه

    2 تشکر توسط:


  9. Top | #18
    lvlehrad

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Babak_Totti نمایش پست ها
    در مورد برداشتن کاربر ویژه مخالفم...چون حسن اینجا به همینه ، شاید 7 کم باشه و زیادتر باید بشه ولی با برداشتن کاربر ویژه مخالفم...اگر ربداشته بشه میشه مثل همه جا که پول میگیرن... به نظرم محدودیت گذاشته بشه خیلی بهتره...

    یا مثلا ویژه که میشی برای بار اول نصب وی بی و سئو مجانی باشه ، طراحی قالب تخفیف داشته باشه ولی پولی باشه ، نصب هک تا یه تعداد مشخصی مجانی و از اون به بعد پولی باشه...


    کلا به نظرم کاربر ویژه حفظ بشه چون حسن وی بی ایران به همینشه...ولی یه جوری بشه که انتظارات بیجا رو حذف کنه و هر ## یه سری کار منطقی بخواد و اگر بیشتر خواست پول بیشتری پرداخت کنه
    فکر کنم منظور مهرا خان رو متوجه نشدید ! وقتی 7 تومن میدید دیگه نیازی نیست دوباره پول بدید ! مثلا یبار ویبی نصب میشه براتون هزار تومن از اون 7تومنتون کم میشه ؟ این بده ؟ کلیت پیشنهاد بنظرم عالیه ولی نیاز به بررسی بیشتر داره مثلا میشه بعضی چیزارو مجانی کرد بعضی چیزارو پولی کرد و این پول از اون 7 تومنه کم شه تا یروزی این کاربر ویژه تموم شه نه اینکه با اون 7 تومن یک سال از علی سواری بگیرن ...

    2 تشکر توسط:

    توسعه دهنده

  10. Top | #19
    مدیر بازنشته

    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    ورژن ویبولتین
    ☻Google
    نوشته ها
    5,116
    مورد پسند
    3,085 بار
    نوشته های وبلاگ
    4
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    601

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Babak_Totti نمایش پست ها
    در مورد برداشتن کاربر ویژه مخالفم...چون حسن اینجا به همینه ، شاید 7 کم باشه و زیادتر باید بشه ولی با برداشتن کاربر ویژه مخالفم...اگر ربداشته بشه میشه مثل همه جا که پول میگیرن... به نظرم محدودیت گذاشته بشه خیلی بهتره...

    یا مثلا ویژه که میشی برای بار اول نصب وی بی و سئو مجانی باشه ، طراحی قالب تخفیف داشته باشه ولی پولی باشه ، نصب هک تا یه تعداد مشخصی مجانی و از اون به بعد پولی باشه...


    کلا به نظرم کاربر ویژه حفظ بشه چون حسن وی بی ایران به همینشه...ولی یه جوری بشه که انتظارات بیجا رو حذف کنه و هر ## یه سری کار منطقی بخواد و اگر بیشتر خواست پول بیشتری پرداخت کنه
    تو سایت های همسایه همین کار هایی که ما میکنیم رو یه بار فقط میکنن و فقط هم یه بار بعد 55 تومن میگیرن
    تازه فقط هم یه بار
    بعد به قول مهراد طرف بیکار میشه میده هاستش رو shift_delete میکنن جورش میافته گردن ما
    بعد هم طرف میگه لطفا واسم وی بی نصب کن و سئو و هک های لازم یه قالب خوب هم بذار (عکس مادربزگم رو نمیخوای؟)
    بعضی ها هم اگه بی انصافی نکنیم کارشون واقعا گیره
    مثلا یه فربرز داریم که بنده خدا هکش کردن منم تا الان 4 بار واسش همه کار ها رو انجام دادم چون میدونم گناهی نداره
    منتی هم نیست
    بنده گفتم نظرات رو
    مهراد خودت نظرات من رو تو یه تاپیک جدا بنویس یه نظر سنجی هم بذار
    نتیجه که معلوم شد علی رو راضی میکنیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    فکر کنم منظور مهرا خان رو متوجه نشدید ! وقتی 7 تومن میدید دیگه نیازی نیست دوباره پول بدید ! مثلا یبار ویبی نصب میشه براتون هزار تومن از اون 7تومنتون کم میشه ؟ این بده ؟ کلیت پیشنهاد بنظرم عالیه ولی نیاز به بررسی بیشتر داره مثلا میشه بعضی چیزارو مجانی کرد بعضی چیزارو پولی کرد و این پول از اون 7 تومنه کم شه تا یروزی این کاربر ویژه تموم شه نه اینکه با اون 7 تومن یک سال از علی سواری بگیرن ...
    کاشکی یه سال
    ماداملعمره مهراد
    چقدر املاش سخت بود : دی

    5 تشکر توسط:


  11. Top | #20
    مدیریت کل سایت

    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    ورژن ویبولتین
    4.2.2
    نوشته ها
    21,685
    مورد پسند
    54,809 بار
    نوشته های وبلاگ
    14
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    3117

    پیش فرض

    درود.
    پیشنهاد امین ( مهراد خان ) بد نیست من در موردش فکر میکنم .
    ا لبته کلیه پیشنهاد ها رو خوندم و مهراد هم توی یاهو کلی پیشنهاد داده به من که به نظرم اجرای اون سخت هست .
    در مورد پاسخگوئی که کلیه سعی من بر افزایش سرعت پاسخگوئی هست !
    من توی این 2 روز اخیر ( دیروز و پریروز ) 12 ساعت کامل وقتم رو صرف تیکت کردم و حتی 1 پست نتونستم جواب بدم .
    امیدوارم شما هک این وضع رو درک کنید البته با مهراد دنبال پاسخگوی تیکت هستیم ..
    امین جان هم امیدوارم دوباره به وضع قبلی برگرده ولی مثل اینکه اینطور نیست من حاضر هستم افرادی رو که واقعاً به امور ویبولتین وارد هستند با حقوق ماهیانه استخدام کنم .
    به امین جان هم این پیشنهاد رو داده بودم ولی ایشون گفت به خاطر پول اینجا نیستم بلکه به خاطر عشق به وی بی ایران اینکار رو میکنم ( :X )
    اگر سوالی هست بفرمائید.
    با تشکر.

    7 تشکر توسط:


صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آموزش تغییر سیستم تشکر به سیستم پسند ( Like ) ویبولتین 4
    توسط VBIran در انجمن آموزش های وی بولتین
    پاسخ: 1186
    آخرين نوشته: 2016/03/10, 10:36 PM
  2. پاسخ: 43
    آخرين نوشته: 2013/12/25, 04:52 PM
  3. پاسخ: 10
    آخرين نوشته: 2011/08/19, 03:28 PM
  4. ارسال ایمیل توسط سیستم ایمیل مارکتینگ
    توسط asal85 در انجمن بازارچه
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2011/05/16, 02:35 PM
  5. سیستم تیکت و پشتیبانی مجدداً باز شد !
    توسط VBIran در انجمن قوانین و اطلاعيه ها و اخبار انجمن ها
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: 2010/12/06, 04:36 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •