تبلیغات در اینترنت

تبلیغات در اینترنتگیفت کارت گوگل پلی
صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 36

موضوع: ناکارامدی سیستم تیکت با روش فعلی!!

  1. Top | #1
    کاربر ویژه

    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    ورژن ویبولتین
    3
    نوشته ها
    68
    مورد پسند
    31 بار
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    12

    پیش فرض ناکارامدی سیستم تیکت با روش فعلی!!

    این چیزی که میخوام بگم در جهت بهبود روش کار سیستم تیکته

    اولا تعداد درخواست کننده بالا و تعداد پاسخگو بسیار پایینه...این مورد اول که البته در صورتی که فقط همین مشکل بود کار درخواست کننده ها با تاخیری منطقی راه میفتاد ولی به شخصه الان این اتفاق رو ندیدم

    یکی از دلایلی که برای کند بودن دیدم اینه که پاسخی که داده میشه در جهت رفع نیاز تیکت دهنده نیست ، البته بستگی به درخواست داره ، اگر درخواست نیاز به مکاتبه نداشته باشه سریع اجرا میشه ولی اگر نیاز به مکاتبه داشته باشه روزها طول میکشه...

    به نظرم اگر یه کاری باشه که خیلی نیاز به مکاتبه داشته باشه به ماه هم بکشه...

    درخواستی داده میشه حدود 24 ساعت بعد جوابی بهش داده میشه ، چند ساعت بعد تیکت دهنده میبینه جواب رو و توضیحاتش رو میده ولی دیگه مدیر نیستش تا فردا ظهر ، فردا ظهر میاد و باز مطلبی عنوان میشه و این چرخه ادامه خواهد داشت...یعنی روزی یک ارسال از طرف تیکت دهنده و یک ارسال از طرف مدیر...برای یک کار کوچیک شاید 10 روز وقت لازم باشه...البته اگر نیاز به مکاتبه نباشه انجام میشه ولی این تاخیر در مکاتبه مشکل ایجاد میکنه


    به نظر من این ربطی هم به شلوغ بودن سر نداره ، بلکه روش کار اشتباهه...

    به نظر من مکاتبه سریع انجام بشه ولی اگر سر شلوغه خود کار به نوبت انجام بشه...

    الان به شخصه 3 روزه درخواست کانورت دادم ، 2-3 روز تاخیر طبیعیه به علت شلوغ بودن سر ، حالا علی آقا اومده تیکتمو اجرا کنه ولی اطلاعاتم ناقصه... دیروز ظهر پیام گذاشته که اطلاعات رو بذار ، من ساعت 6 جواب دادم که دقیقا چه اطلاعاتی و ساعت 1 شب جواب داده شده فلان اطلاعات و آقا علی دیگه رفته ، خوب! یه روز رفت فقط برای مکاتبه!

    حالا امروز ساعت 3 پاسخ داده شده به یکی دیگه از تیکتهام که همونم به خاطر مکاتبه یه روز تاخیر خورده...تو جوابش گفتم لطفا کانورت انجام بشه ولی هنوز تیکتم دیده نشده ، چونکه علی آقا چون امروز تیکتمو دیده دیگه نمیبیندش تا نوبت بعدی...امروزم الکی رفت و از دیروز هم حتا کمتر مکاتبه داشتیم ، حالا فردا ظهر احتمالا یا انجام میشه تیکتم یا مطلبی عنوان میشه و این تاخیر ادامه خواهد داشت و معطلی داره...

    به نظر من راه حلی که وجود داره اینه که تموم تیکت ها خونده بشه و به ترتیب نوبت یا اولویت زمانی اجرا بشه ، هر کدوم هم صلاح نیست فعلا اجرا نشه ولی مدام تیکتها خونده بشه و سریع پاسخ داده بشه...اینجوری تیکتی اگر نیاز به صحبت داشته باشه سوهان روح تیکت دهنده میشه

    الان من یه هفته کمتره عضو شدم ولی تو فایرفاکس که چند ماهه نصبه وی بی ایران تو لیستش اومده اول ، از بس که سر میزنم ببینم چی شد و خبری نشده

    به امید پیشرفت وی بی ایران

    ممنون

    5 تشکر توسط:





  2. گیفت کارت آیتونز

  3. Top | #2
    مدیر بازنشته

    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    ورژن ویبولتین
    4.2.0
    نوشته ها
    941
    مورد پسند
    1,516 بار
    نوشته های وبلاگ
    1
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    127

    پیش فرض

    با تشکر از اینکه مارو از پیشنهادات و انتقاداتتون بهره مند می کنید.
    پیشنهادتون در خصوص سیستم جایگزین ارسال تیکت چی هست؟ چون خود من سیستمی جز این سیستم ندیدم!
    شما یا بقیه دوستان پیشنهاد خاصی دارن بگن تا روند رفع مشکل کاربران سریعتر پیش بره...

    3 تشکر توسط:

    خودتی!

  4. Top | #3
    lvlehrad

    پیش فرض

    درود پیشنهاد خوبی هست ...

    من خودم یکی از افرادی هستم که شدیدا به اینگونه پشتیبانی انتقاد دارم ...

    1. ببینید بعضی از دوستان 7 تومن میدن دیگه پدر مارو در میارن !!! همه جا برای طراحی یه بنر این قیمت رو میگیرن ولی ویبی ایران ویبی نصب میکنه ویبی سئو نصب میکنه قالب اختصاصی میزنه و موارد اینگونه که حرفی هم توش نیست ! ولی اینکه بعضی از دوستان روزی 100 تا درخواست میدن واقعا نامردیه ... اینی که میگم نظر شخصیم هست ! دوستان عزیزی که کاربر ویژه هستید لطفا اندازه پولی که دادید درخواست بدید نه اینکه روزی 10 تا تیکت بدید

    طرف حوصلش سر میره میزنه انجمنشو پاک میکنه بعد به ما میگه دوباره از اول همه چی رو نصب کنیم ! یا یکی دیگه یه هکی رو درخواست میده بعد که نصب میکنیم میگه قشنگ نیست اینو پاک کنید فلانی رو نصب کنید !!!! یا پست بیت و اونجوری که میخوان طراحی میکنیم بعد میان میگن به انجمن نمیاد عوضش کنید

    بعضی از دوستان هم که دیگه لطف دارن تیکت میدن میگن برام ویبی نصب کن بهمراه همه هک ها !!!!!!!!!!!!!! یعنی بشینیم 500 تا هک واسه اقا نصب کنیم ...

    2. مشکل دوم اینه که اکثرا دوستان اولین تجربه وبمستریشون هست و مشکلاتی که اصلا به وبی ربطی نداره رو هم از ما میپرسن و پشتیبانی میخوان !!! مثلا مشکلات هاست شما و اینکه کارای عادی وبمستری مثل ردایرکت کردن اینارو بلد نیستید به ویبی ایران چه ربطی داره (به شخص خاصی اشاره نکردم)

    3. مشکل سوم هم روش پشتیبانی هست که با شما کاملا موافقم و نبود قانون برای کاربران ویژه که ظاهرا علی اقا تمایلی به قانون گذاشتن نداره ...

    4. مشکل اخر هم دیر جواب دادن به پیغام ها و ایمیل هاست که دلیلش هم همین کاربران اکثرا یه موردهایی رو تو پیغام شخصی مطرح میکنند که باعث میشه مثلا علی روزی 50 تا پیغام داشته باشه و نمیتونه سریع همرو جواب بده ...


    به نظر من تعریف غلطی از پشتیبانی در اینجا جا افتاده ... پشتیبانی این نیست که ما واستون هک و پلاگین نصب کنیم ! پشتیبانی اینه که اگر موقع نصب به مشکل خوردید ما واستون رفعش کنیم مثل ویبی . کام و همه سایت های بزرگ که هیچ مشکلی هم ندارن

    7 تشکر توسط:

    توسعه دهنده

  5. Top | #4
    کاربر ویژه

    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    ورژن ویبولتین
    3
    نوشته ها
    68
    مورد پسند
    31 بار
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    12

    پیش فرض

    سیستم مشکل نداره به نظرم...البته نمیدونم سیستم چجوری کار میکنه...

    اما من یه کاری رو میگم انجام بدید:

    دیدن یه تیکت حتما معنیش انجام دادن اون نیست ، الان علی وقتی تیکت من رو میبینه که میخواد انجامش بده ولی میاد تو تیکت میبینه یه چیزی کمه یه چیزی مینویسه و میره...

    من میگم هر سری که به تیکتها سر زده میشه تمومشون چک بشن ، شاید فقط یه سوال باشه ، که توی یه دقیقه بشه جوابش داد و کارو جلو برد...

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    درود پیشنهاد خوبی هست ...

    من خودم یکی از افرادی هستم که شدیدا به اینگونه پشتیبانی انتقاد دارم ...

    1. ببینید بعضی از دوستان 7 تومن میدن دیگه پدر مارو در میارن !!! همه جا برای طراحی یه بنر این قیمت رو میگیرن ولی ویبی ایران ویبی نصب میکنه ویبی سئو نصب میکنه قالب اختصاصی میزنه و موارد اینگونه که حرفی هم توش نیست ! ولی اینکه بعضی از دوستان روزی 100 تا درخواست میدن واقعا نامردیه ... اینی که میگم نظر شخصیم هست ! دوستان عزیزی که کاربر ویژه هستید لطفا اندازه پولی که دادید درخواست بدید نه اینکه روزی 10 تا تیکت بدید

    طرف حوصلش سر میره میزنه انجمنشو پاک میکنه بعد به ما میگه دوباره از اول همه چی رو نصب کنیم ! یا یکی دیگه یه هکی رو درخواست میده بعد که نصب میکنیم میگه قشنگ نیست اینو پاک کنید فلانی رو نصب کنید !!!! یا پست بیت و اونجوری که میخوان طراحی میکنیم بعد میان میگن به انجمن نمیاد عوضش کنید

    بعضی از دوستان هم که دیگه لطف دارن تیکت میدن میگن برام ویبی نصب کن بهمراه همه هک ها !!!!!!!!!!!!!! یعنی بشینیم 500 تا هک واسه اقا نصب کنیم ...

    2. مشکل دوم اینه که اکثرا دوستان اولین تجربه وبمستریشون هست و مشکلاتی که اصلا به وبی ربطی نداره رو هم از ما میپرسن و پشتیبانی میخوان !!! مثلا مشکلات هاست شما و اینکه کارای عادی وبمستری مثل ردایرکت کردن اینارو بلد نیستید به ویبی ایران چه ربطی داره (به شخص خاصی اشاره نکردم)

    3. مشکل سوم هم روش پشتیبانی هست که با شما کاملا موافقم و نبود قانون برای کاربران ویژه که ظاهرا علی اقا تمایلی به قانون گذاشتن نداره ...

    4. مشکل اخر هم دیر جواب دادن به پیغام ها و ایمیل هاست که دلیلش هم همین کاربران اکثرا یه موردهایی رو تو پیغام شخصی مطرح میکنند که باعث میشه مثلا علی روزی 50 تا پیغام داشته باشه و نمیتونه سریع همرو جواب بده ...


    به نظر من تعریف غلطی از پشتیبانی در اینجا جا افتاده ... پشتیبانی این نیست که ما واستون هک و پلاگین نصب کنیم ! پشتیبانی اینه که اگر موقع نصب به مشکل خوردید ما واستون رفعش کنیم مثل ویبی . کام و همه سایت های بزرگ که هیچ مشکلی هم ندارن
    منم موافقم ، خودم هم تلاش کردم در همین جهت پیش برم ، چون درک میکنم که 7 تومن یعنی هیچ ، الان سایت ایران اکسپلورر 49 هزار تومن میگیره برای کانورت در حالیکه این کار رو علی با کمال میل انجام میده ، ترجمه ی قالب ، نه طراحی ، ترجمه رو 69 هزار تومن میگیره در حالیکه اینجا علی انتظاری نداره گرچه من وظیفم دونستم که حق الزحمه رو پرداخت کنم...

    تیکت نصب قالب موقت داده بودم ولی یاد گرفتم و تیکت رو حذف کردم چون نمیخواستم الکی شلوغ بشه

    کلا من به شخصه درک میکنم شرایطو ولی خوب اینم میبینم که یه سری از دوستان خیلی عجول هستن...

    من صبرم بالاس خیلی ولی برای اجرای تیکت ، نه اینکه 18 ساعت طول بکشه تا جواب سوالم داده بشه که پرسیدم منظور از مای بی بی چیه... علی دیروز ساعت 6 میخواسته برام کانورت کنه ولی من اطلاعات ما بی بی رو نگذاشته بودم ، جوری شده که الان بعد از 35 ساعت هنوز کارم انجام نشده ، اگر جواب تیکتم رو سریع داده بود منم پیدا میکردم و میدادم و اونم کار رو انجام میداد...
    مسئله اینه علی به کارش اومده که عمل کنه ولی مکاتبات طولانی کار رو عقب میندازه و وقت جفتمون رو میگیره...

    در مورد هک و اینا هم موافقم...آموزش نصب هک هست تو انجمن و کاملا هم واضحه ، بچه ها میخوا نبه خودشون زحمت ندن و همه چیز آماده شده باشه...وی بی هم که فارسیه و مشکلی ندارن بابتش ، مسئله فقط اینه که تعامل ندارن...

    من به شخصه تیکت رو برای کارهای بزرگ مثل طراحی قالب یا کانورت یا رفع اشکال برنامه نویسی میدیدم ولی مثکه خیلیا طراحیهای کوچیکم تیکت میدن...

    یه راه دیگه هم که هست برای هر فرد در روز یه ظرفیتی گذاشته بشه ، مثلا یک درخواست در روز

    فعلا اینا رسید به ذهنم

    الان شوخی شوخی علی رفت و کار ما انجام نشد...

    رفت تا فردا بعد از ظهر

    یعنی بالای 100 ساعت
    ویرایش توسط Babak_Totti : 2011/04/21 در ساعت 11:43 PM دلیل: ادغام دو پست

    3 تشکر توسط:


  6. Top | #5
    lvlehrad

    پیش فرض

    خوب شما سوالتون رو نباید تو تیکت بپرسید چون اینجوری دیر جواب میگیرید ! ایمیل بزنید فکر کنم سریعتر جواب سوالتون رو بگیرید البته اگر درخواست پشتیبانی و اینجور موارد نیست میتونید از من و بقیه مدیران هم بپرسید ... در پیغام شخصی عمومی و یا یاهو ...

    2 تشکر توسط:

    توسعه دهنده

  7. Top | #6
    کاربر ویژه

    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    ورژن ویبولتین
    4.1.5 PL1
    نوشته ها
    452
    مورد پسند
    398 بار
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    59

    پیش فرض

    راست میگن دیگه 7 تومان دادیم
    من الان خودم از وقتی که کاربر ویژه شدم علی آقا
    یه قالب بسیار زیبا برا ما ساخت که اندازه 70 هزار تومان که چه عرض کنم 700 هزار تومان که چه عرض کنم 7 میلیون برای من ارزش داشته(www.generalha.ir )
    و ...

    متاسفانه توقع ما ایرانیا خیلی بالاس پول که میدیم انتظار داریم همه کار برامون بشه (کاشکی پول می دادیم لااقل)

    اگر مدیران انجمن ها سعی کنند با آموزش های کاملی که تو سایت هست آشنایی پیدا کنند و خودشون کارا خودشون رو انجام بدهند خیلی بهتره
    من به شخصه فقط زمانی تیکت می زنم که مشکل واقعا مشکل جدیه و از توان خودم ساقط (تازه راحت ترین کار اینه آخرین بک آپ رو بالا میارم...راحت)

    سعی بشه دوستان درک کنند که چقدر سر مدیران سایت شلوغه انتظار ها پایین میاد



    نه آقا پــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــول گرفتـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــید باید کار کنید

    من پــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــول دادمپــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــول

    2 تشکر توسط:

    انحـمن گفتگوی ژنــرال هادود اگر بالا نشیند, کسر شآن شعله نیست.......................جای چشم ابرو نگیرد,گر چه او بالاتر استID yahoo:salar_host1

  8. Top | #7
    کاربر ویژه

    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    ورژن ویبولتین
    3
    نوشته ها
    68
    مورد پسند
    31 بار
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    12

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    خوب شما سوالتون رو نباید تو تیکت بپرسید چون اینجوری دیر جواب میگیرید ! ایمیل بزنید فکر کنم سریعتر جواب سوالتون رو بگیرید البته اگر درخواست پشتیبانی و اینجور موارد نیست میتونید از من و بقیه مدیران هم بپرسید ... در پیغام شخصی عمومی و یا یاهو ...
    نه سوال اونجوری...

    17 آپریل ساعت 5 بعد از ظهر دو تا تیکت دادم یکی برای طراحی قالب یکی کانورت ، توی جفتشونم گفتم اولیت با کانورته ، فعلا کانورت انجام بشه تا قالب...من منتظر کانورت بودم ، 19 آپریل یهو به تیکت طراحی پاسخ داده شده و یه قالب طراحی شده...20 آپریل هم به تیکت کانورت پاسخ داده شده...

    هر دو تا تیکت هنوز که 22 آپریله یعنی گذشتن 5 روز تمام کامل نشدن ، مشکل هم فقط اینه که دیر جواب داده میشه

    منظورم از سوال اونی نبود که شما فکر کردی...

    در مورد همین تیکتا مثال میزنم:

    تیکت طراحی:
    11 شب 19 آپریل قالب آمادست...من 12 نشده جواب میدم و تغییراتی رو خواستار میشم ، فرداش ساعت 1.5 یه سری عکس برا تغییرات پیشنهاد میکنم... ساعت 4.5 جواب داده میشه بگید کدوم عکسا میخواید عوض بشه سریع عوض میکنم ، من اینجا دیگه فوق العاده خوشحال بودم که تا شب 19 آپریل انجمن کامله با قالب اختصاصی!!! ساعت 5 جواب دادم که چیا عوض بشه (من 24 ساعته تو انجمنم که تا به تیکت جواب داده میشه جواب بدم و وقت کمتری تلف بشه ولی فایده ای نداشته!) ، 19 آپریل تموم شد و از جواب خبری نشد! 20 آپریل تو تیکت کانورت ساعت 6 بعد از ظهر اطلاعات مای بی بی خواسته شد ، من 5 دقیقه بعد پرسیدم دقیقا چی هست مای بی بی؟ چون من اونقدر وارد نیستم و مسئول فنی سایتمون ## دیگه ایه...خبری نشده تا ساعت 12 نصف شب که جواب دادن چی رو میخوان ، من باید زنگ بزنم و بپرسم در حالیکه 12 خوابه مسئول فنی سایتم (اگر همون 6 جواب داده شده بود سریع اطلاعات مای بی بی رو میپرسیدم!) ... 20 آپریل هم تموم شد ، دقت کنید الکی الکی روزها دارن میرن و هیچ پیشرفتی تو کارمون نداریم!!!!
    21 آپریل به تیکت طراحی جواب داده شده که عکسایی که دادین خوب نیست (یعنی بعد از 24 ساعت!!!) و من سریع چند تا عکس بهتر معرفی کردم ولی الان که 21م تموم شده و وارد 22 آپریل شدیم هر دو تا تیکت جواب داده نشدن...

    2 روز از آخرین جواب علی به تیکت کانورت میگذره و یک روز از آخرین جواب به طراحی...و 3 روز هم طول کشیده تا برای اولین بار به تیکتم رسیدگی بشه...

    یعنی من 5 بعد از ظهر 17 آپریل تیکت دادم...الان 17 . 18 . 19 . 20 . 21 . 22 آپریل رو دیدم ولی هنوز کارم راه نیفتاده در حالیکه اگر زود مکاتبه میکردیم مثل چت باکس ، 20م هم کانورت انجام شده بود هم قالبو تحویل میدادن...

    در حالیکه الان من شک دارم 22م هم کارم راه بیفته...

    کاربر مقابل از Babak_Totti بابت این پست مفید تشکر کرده است:


  9. Top | #8
    مدیر بازنشته

    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    ورژن ویبولتین
    ☻Google
    نوشته ها
    5,116
    مورد پسند
    3,085 بار
    نوشته های وبلاگ
    4
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    601

    پیش فرض

    من یه زمانی تیکت جواب میدادم
    نمیخوام بگم کارم خوب بود
    ولی فکر کنم اعتراضات کمتر بود لااقل
    من یه سری پیشنهاداتی واسه بهبود کار دارم
    قبلن هم گفتم پیشنهاد دارم
    ولی علی از من نپرسید چیه
    منم هیچی نگفتم
    پس حتما از این وضعیت راضیه

    5 تشکر توسط:


  10. Top | #9
    کاربر ویژه

    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    ورژن ویبولتین
    4.2.1
    نوشته ها
    602
    مورد پسند
    385 بار
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    73

    پیش فرض

    1. ببینید بعضی از دوستان 7 تومن میدن دیگه پدر مارو در میارن !!! همه جا برای طراحی یه بنر این قیمت رو میگیرن ولی ویبی ایران ویبی نصب میکنه ویبی سئو نصب میکنه قالب اختصاصی میزنه و موارد اینگونه که حرفی هم توش نیست ! ولی اینکه بعضی از دوستان روزی 100 تا درخواست میدن واقعا نامردیه ... اینی که میگم نظر شخصیم هست ! دوستان عزیزی که کاربر ویژه هستید لطفا اندازه پولی که دادید درخواست بدید نه اینکه روزی 10 تا تیکت بدید
    حرفتون کاملا منطقی و درسته مدیر عزیز . ولی خب باید دید چاره کار چیه ؟ یه عده هم مثل من و چندی دیگر شاید تا حالا 5 تا تیکت نداشتن توی گذشت دو ماه ، از این 5 تا هم فقط یکیش تیکت عملیاتی بوده و بقیش سوال که همش هم با همین مشکلی که پست اول دوستمون گفتن مواجه شدم و راه گشام نشدند تیکت ها

    نظر من هم دو تا راه کاره : 1 اینکه همین که دوستمون بابک گفتن برای هر کاربر ویژه ای یک کوپن در نظر گرفته بشه . نه روزانه . ماهانه باید باشه . مثلا ماهی ده تا تیکت یا هر طور که خود مدیران می دونند
    2- اینکه کاش پشتیبانی یاهو و انلاین هم راه می نداختید مثلا روی یک ساعت هم باشه یک نفر فقط سوالات رو جواب بده (کاری نکنه) باور کنید این خیلی مشکلات رو از جمله همین مشکلاتی که بابک اشاره کردند رو بسیار بسیار پایین میاره


    در مورد پول و خدمات هم قاطع میگم که وی بی ایران تکه . من از امکانات وی بی ایران (طراحی قالب ، کانورت ، هدر و ...) هیچی تا حالا استفاده نکردم غیر چند تا تیکت . راه دور هم نمی رم برای مقایسه . فقط دوستان کافیه یه سری به بخش کاربران ویژه پشتیبانی مای بی بی "مای بی بی ایران" بندازن کامل متوجه میشن . اونها سالی یا مادام 5 تومن و 7 تومن نمی گیرن . اونا ماهی این قدر هزینه می گیرن اونم فقط در قبال یه چند تا (انگشت شمار) تاپیک و آموزش که کاربران ویژه فقط می تونن ببینن و در صورت آنلاین بودن مدیر هم از یاهو جواب سوالات کابران ویژه رو میدن . اینها رو خودشون گفتن حالا واقعا انجام میدن یا نه بماند
    ولی اینجا با اینکه مبلغش سالانه یا مادامه ، چندین برابر بیشتر خدمات میده پس نباید پا رو حق گذاشت و پشتیبانی وی بی ایران رو زیر سوال برد . ولی بحث بر سر بهتر شدن این پشتیبانی هستش که امیدواریم روز به روز وی بی ایران و پشتیبانیش بهتر و بهتر بشه .

    با MEHRAD KHAN هم تمام و کمال موافقم و فکر نمی کنم کسی با این موافق نباشه که زمانی که ایشون پاسخ می دادند خیلی اوقات من خودم زیر نیم ساعت از ایشون پاسخ می گرفتم . زمانی که من تازه اینجا اومده بودم و در حال کانورت انجمنم بودم و خیلی کار داشت سایتم ، ایشون پاسخگوی تیکت بودم که واقعا خیلی خوب بود اون روزا
    با تشکر از دوستان

    5 تشکر توسط:


  11. Top | #10
    مدیر بازنشته

    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    ورژن ویبولتین
    4.2.10
    نوشته ها
    1,777
    مورد پسند
    3,437 بار
    نوشته های وبلاگ
    17
    اطلاعات
    میزان امتیاز
    250

    پیش فرض

    به خدا منم VIP هستم ماهی یه دونه تیکت هم نمیزنم ولی یه یارویی اینجاست! سر هم انجمش 17 تا کاربر هم نداره اما نزدیک 17 هزار بار اینجا تیکت زده پیام خصوصی زده و...! کمی کوتاه بیاید 3 یا 7 هزار تومن دادید دیگه نمیتونید این بنده خدا رو بخرید که!

    2 تشکر توسط:




    دِلخور نشو از مَن، از اینکه دِلتنگم ... من با خودم قَهرم ... با تو نِمیجَنگم ... از دست خود رَفتم از دَست تو دورم ... دلخور نشو از مَن وقتی که مجبورم ...

    چرک نویس های پسری از جنس اُردیبهشت ... http://ordibeheshti.ir

صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آموزش تغییر سیستم تشکر به سیستم پسند ( Like ) ویبولتین 4
    توسط VBIran در انجمن آموزش های وی بولتین
    پاسخ: 1186
    آخرين نوشته: 2016/03/10, 10:36 PM
  2. پاسخ: 43
    آخرين نوشته: 2013/12/25, 04:52 PM
  3. پاسخ: 10
    آخرين نوشته: 2011/08/19, 03:28 PM
  4. ارسال ایمیل توسط سیستم ایمیل مارکتینگ
    توسط asal85 در انجمن بازارچه
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2011/05/16, 02:35 PM
  5. سیستم تیکت و پشتیبانی مجدداً باز شد !
    توسط VBIran در انجمن قوانین و اطلاعيه ها و اخبار انجمن ها
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: 2010/12/06, 04:36 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •