تبلیغات در اینترنت

تبلیغات در اینترنتگیفت کارت گوگل پلی
نمایش نتایج: از 1 به 5 از 5

موضوع: مشکل با فروشگاه

  1. Top | #1

    پیش فرض مشکل با فروشگاه

    سلام.
    اول از همه یک مورد درباره فروشگاه هست : من به پشتیبانی یک درخواست زدم ولی نمی دونستم باید کد رهگیری رو نگه دارم و الان دیگه نمی تونم پیگیرش کنم. پس بهتره توی بخش پشتیبانی مثل حالت تیکتینگ بشه درخواست های باز شده رو پیگری کرد یا از طریق ایمیل.

    مورد بعدی این که من قالب Vbiran smart رو خریدم ولی اصلا با IE سازگار نیست !!! چرا توی فروشگاه این موارد قید نمیشه؟
    یکی از دلایلی که من خریدمش همین بود .




  2. گیفت کارت آیتونز

  3. Top | #2
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    ورژن ویبولتین
    اجباریه؟!
    نوشته ها
    905
    مورد پسند
    573 بار
    نوشته های وبلاگ
    7
    اطلاعات
    Windows 7/Server 2008 R2 Firefox 28.0
    میزان امتیاز
    0

    پیش فرض

    درود دوست عزیز برای پیگیری میتونید به پروفایلتون در فروشگاه از بالا که نوشته فروشگاه وارد بشین و کد رو ورداین.

  4. Top | #3

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ALI IT نمایش پست ها
    درود دوست عزیز برای پیگیری میتونید به پروفایلتون در فروشگاه از بالا که نوشته فروشگاه وارد بشین و کد رو ورداین.
    بله درسته دیدم الان ولی باید در فروشگاه قید بشه همین طور که در پشتیبانی برای من نوشتند:

    IE از استاندارد های جدید طراحی وب به صورت کامل پشتیبانی نمی کند و ما نیز قالب هامون رو برای این مرورگر منسوخ بهینه نمی کنیم.
    هنوز هم خیلی ها از این مرورگر استفاده می کنند و این به معنی از دست دادن خیلی از بازدیدکنندگان هست ، من حتی پارسال برام یک قالب اختصاصی Vbiran طراحی کرد که اونم قرار بود با IE سازگار کنه که بعد از یک سال هنوز خبری نیست !!!
    اگر این طوره اینجا هم نباید سازگار با IE باشه ولی هست.

    لطفا @VBIran.ir جواب بده.
    ویرایش توسط [email protected] : 2014/04/24 در ساعت 01:33 PM

  5. Top | #4
    مدیر بازنشته

    تاریخ عضویت
    May 2013
    ورژن ویبولتین
    :|
    نوشته ها
    4,187
    مورد پسند
    3,451 بار
    نوشته های وبلاگ
    1
    اطلاعات
    Linux Chrome 33.0.1750.136
    میزان امتیاز
    492

    پیش فرض

    @MHAbedinpour
    بهتره این موارد رو از طریق تیکت پیگیر باشید

  6. Top | #5


    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    ورژن ویبولتین
    4.2.2
    نوشته ها
    1,074
    مورد پسند
    5,072 بار
    اطلاعات
    Windows 8 Chrome 34.0.1847.116
    میزان امتیاز
    219

    پیش فرض

    2.23 ارسال تاپیک و پست جهت دریافت پشتیبانی مربوط به محصولات فروشگاه ممنوع بوده و با کاربر یا کاربران ارسال کننده سوال و جواب(در صورت وجود) به شدت برخورد خواهد شد. تمام مسائل به فروشگاه فقط از سیستم تیکتینگ فروشگاه قابل پیگیری است.

    در ضمن کلیه تیکت ها از پروفایل قابل رویت هست.
    همچنین ایمیل و sms نیز برای شما ارسال می شود.
    و قالب هم مشکل خاصی در IE ندارد!
    ویرایش توسط MHAbedinpour : 2014/04/24 در ساعت 04:04 PM

    کاربر مقابل از MHAbedinpour بابت این پست مفید تشکر کرده است:



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •