بازاریابی محتوایی

روشی جذاب کاربردی و در عین حال سخت و زمان بر است که نیاز به فعالیت مستمر دارد مهمترین نکته در بازاریابی محتوایی تولید محتوای ارزشمند و جذب کننده است طوریکه با ارزش آفرینی و ارایه مطالب مفید به کاربر ارتباط شما را با مخاطب حفظ کند.
در واقع چنانچه عمیق تر به این مدل بنگرید، این نکته قابل توجه را در تایید می کنید که محتوای جذاب بهترین روش برای نفوذ در ذهن و تفکر مخاطب است شما با تولید یک فیلم جذاب یک مقاله کاربردی – تخصصی و یا حتی تولید یک اینفوگرافیک مهیج ارتباط خوبی را با مخاطب برقرار می کنید.در بازاریابی محتوایی اگر استراتژی مشخصی برای تولید محتوا را دنبال کنید، پس از مدتی مخاطبین ثابتی خواهید داشت که آنها نیز مبلغ و حامی وبلاگ شما می شوند طوریکه نه تنها دنبال کردن روزانه مطالب وبلاگ شما را جزو فعالیت روزانه خود می دانند بلکه با مشارکت در بخش نظرات وبلاگ حس تعلق و وابستگی خود را نشان می دهند.

اینجاست که شما می توانید محصول و خدمات خود را به کاربرانی معرفی کنید که عاشق محتوای شما هستند و به شما بعنوان یک برند ارزش آفرین نگاه می کنند بنابراین چنانچه محصولی را به آنها معرفی کنید پذیرای آن خواهند بود و یا حداقل به محصول شما همانند سایر کالاهایی که صرفا بوسیله ی ابزار های تبلیغاتی معرفی می شوند نگاه نمی کنند.
اینفوگرافیک آناتومی بازاریابی محتوایی، نگاهی کلی دارد به ارزش بازاریابی محتوایی، این اینفوگرافیک توسط دپارتمان تولید محتوا سی فایو ترجمه شده است.