سری اول طراحی های خلاقانه :
برخی لوگوها در عین سادگی معنی و مفهوم خود را به خوبی می رسانند و گاها ایده های جالبی در آن ها به کار رفته است . در چندین نوبت تصاویر و مفاهیم لوگوها ی برندهای مطرح دنیا را قرار میدهیم تا با بررسی و دیدن آنها ذهن خود را برای خلق لوگوهای جذاب و جدید تقویت نماییم .قبلا نیز درباره اهمیت سادگی لوگو مطلبی نوشته بودیم که میتوانید آن را نیز مطالعه نمایید .
اولین لوگو (نو آوری در خوردن )

دومین لوگو برای رنگ درمانی


لوگوی سوم cfo که به شکل زیبایی این سه حرف یک دوچرخه سوار را تشکیل داده اند

لوگوی بعدی قطره آب

لوگوی بعدی لوگوی استودیو ۴۵ هست

لوگوی آخری که در این سری قرار میدهیم با نام خانواده است که به شکل خلاقانه ای با حروف عکس یک خانواده سه نفری در در لوگو نمایان شده است .



تفسیر لوگوی بوش و لوگوی آژاکس را میتوانید در مطالب قبلی مطالعه نمایید .


منبع دیزاین مجیک