CRM-Express نرم افزاری برای مدیریت بازاریابی، مشتری ها، فروش ها و سفارشات می باشد. امکانات کاربردی مختلفی در این نرم افزار وجود دارد که از آنها می توان به امکانات SMS ، ایستگاه پردازش ایمیل، تقویم، دفترچه آدرس،نمایش روز کاری، فید اخبار، برنامه ریز قرار ملاقات ها، کتابخانه فروشگاه، ابزار طراحی فرم و ژورنال نام برد. نسخه حرفه ای CRM-Express دارای قابلیت کار بر روی چندین کامپیوتر شبکه شده است.
امکانات نرم افزار CRM-Express :
- مرکز ارتباطاتی با پشتیبانی از چندین روش ارتباطی : روش های ارتباطی متعددی در این نرم افزار وجود دارند که از آنها می توان به ارتباط از طریق ایمیل، فکس و SMS اشاره کرد. ذخیره پیام ها بر اساس اسامی افراد از دیگر امکانات آن است.
- مدیریت اس ام اس : ارسال و دریافت اس ام اس به همراه قالب های آماده.
- ویرایشگر DTP : طراحی ایمیل، خبرنامه، فرم، قالب و غیره.
- ورودی : امکان وارد کردن فایل های Outlook Express, Outlook, Act, CSV, XML, V-Cards و …
- خروجی : ذخیره در فرمت های XML, Html, Word, Excel, PDF, V-Cards و …
- مدیریت سفارشات فروش: نوشتن قیمت، سفارشات، صورت حساب ها، مشاهده گزارشات فروش و غیره. ساخت صورت حساب در فرمت PDF برای ارسال ایمیل از قابلیت های مهم CRM-Express می باشد.
- برنامه ریز قرار ملاقات ها به همراه زمان بندی، یادآور و تقویم.
- تخصیص ایمیل، اس ام اس، فکس و دیگر اسناد روی اکانت ها.
- استفاده ساده از آیتم های منو و یادگیری راحت نرم افزار.
- مدیریت فکس و تماس ها برای ارسال فکس، برقراری تماس از طریق Dial-Up و زمان بندی تماس ها.
- ایستگاه پردازش ایمیل ها برای ارسال و دریافت آنها.
- ساخت ساده و سریع گزارش برای مدیریت فروش .
- مدیریت لیست انبوهی از ایمیل ها و خودکار سازی پذیره نویسی ها.
- مدیریت زمان به همراه نمایش “روز کاری” ، دفترچه یادداشت، تقویم و

لینک دانلود